Roland DG закликав бренди досліджувати способи розміщення більш доступної інформації на всьому пакованні, використовуючи різноманітні методи — від шрифту Брайля до спеціальних QR-кодів.
Будівництво нового заводу Akita Epson Corporation, що входить до складу Seiko Epson Corporation, що розпочалося у листопаді 2022 р., завершено. Загальний обсяг інвестицій становив ¥3,5 мільярда. Нове підприємство розташоване поруч із існуючим заводом з випуску друкувальних голівок і приблизно втричі збільшить потужності компанії з виробництва.
Багаторічні бізнес-партнери All4Labels Global Packaging Group і Actega домовилися про спільну подальшу розробку та ексклюзивне використання All4Labels технології Signite, розробленої Actega, на європейському ринку.
Ноттінгемська Wilkins Group знову засвітила різдвяні алкогольні напої від Marks and Spencer, цього разу створивши індивідуальний принт для нової серії святкових лікерів. Нова лінійка – ром штоллен, ягідна горілка та мармеладний джин – були запущені як святкове частування, щоб підняти різдвяний настрій споживачів.
На відкритті міжнародної виставки Productronica компанії MGI Digital Technology та Altix оголосили про стратегічне технологічне партнерство та запуск AltiJet, промислової струменевої друкарської машини для ринку друкованих плат.
Actega, виробник спеціальних покриттів, чорнил, клеїв, герметиків і компаундів для друку та пакувальної промисловості, повідомила про успішний 2023 р., незважаючи на зниження обсягів і продажів порівняно з 2022 роком. Рік був підкріплений значними інвестиціями в ключові виробничі та науково-дослідні об’єкти, розробками та партнерствами, сформованими для підтримки зусиль Actega щодо сталого розвитку.
Інститут кольору Pantone назвав головним кольором 2024 Peach Fuzz — «персиковий пух» (13-1023). Фахівці організації вважають, що він символізує внутрішній спокій, глибоку потребу у спільності, єднанні та соціальних зв’язках.
Dantex Group співпрацює з Actega, щоб інтегрувати технологію металізації EcoLeaf у свій асортимент ЦДМ PicoJet, покращуючи якість друку та розширюючи різноманітність ефектів, які можна досягти за допомогою УФ-струменевих машин.
Сьогодні компанія є відомим виробником систем для управління кольором в промисловому цифровому друці, виробником спеціалізованих систем для різних галузей промисловості. Засновник компанії Зігфрід Барб’єрі отримав ступінь інженера-електронщика в Мюнхені та згодом працював у Siemens у відділі досліджень і розробок та головним інженером Durst. Цей досвід заклав основу для нової технології виміру кольору.
Компанія Metsä Board розробила легке подарункове паковання з мікрогофрокартону, характеристики якого не поступаються традиційним жорстким картонним коробкам для преміальної продукції, наприклад, косметики. При виготовленні нового рішення використовується набагато менше матеріалів, а «вуглецевий слід» також дуже малий.