Невидимі для споживачів УФ-мітки Polytag були надруковані на етикетках пляшок молока M&S. Після того як ці пляшки будуть використані в домашніх умовах, вони потраплять на підприємства з переробки, де їх буде відскановано за допомогою детекторів пластику Polytag, що дозволить ритейлеру переглядати дані про переробку в реальному часі.

Завдяки нанесенню на продукцію невидимих УФ-міток, M&S тепер отримує доступ до даних на рівні штрих-коду щодо того, коли, де й яка кількість одноразового пластикового паковання була перероблена споживачами. Ці дані призначені для точного відстеження екологічних цілей, підвищення точності заяв про переробку та зміцнення відповідності вимогам розширеної відповідальності виробника (EPR) — що потенційно зменшує пов’язані з цим витрати завдяки точнішій звітності.

Впродовж останнього року Polytag співпрацює з великими операторами переробки, такими як Biffa та Re-Gen, щодо встановлення УФ-детекторів пластику на переробних підприємствах з найбільшими обсягами у Великій Британії. Ці установки охоплюють до 50% території Великобританії через інвестиції в програму Ecotrace, включаючи значні інвестиції від M&S у розмірі £100 000.

Покращуючи простежуваність паковання по всій країні, Polytag підтримує системи замкненого циклу для одноразового пластику, прагнучи збільшити кількість високоякісного переробленого пластику у Великій Британії.

Аліс Реклі, генеральна директорка Polytag, зазначила: «Ритейлери та бренди більше не можуть дозволити собі втрачати контроль над пакованням в момент, коли вона залишає їхній ланцюг постачання.
З урахуванням того, що EPR вже діє, ми входимо в нову еру, де реальні дані — це не просто допомога, а потреба.
Завдяки маркуванню продукції та відстеженню її шляху через систему переробки, ми створюємо чітку лінію від полиці до сортувального підприємства.
Той факт, що M&S першою впровадила це рішення на рівні полиць, свідчить не лише про прихильність до прозорості, а й про справжню зміну підходу галузі до відповідальності.
Це — важлива віха для програми Ecotrace та всієї британської галузі переробки».

Марк Гітчманн, керівник відділу паковання M&S Food, додав:

«Скорочення використання пластику — це центральний елемент нашої ініціативи Plan A щодо досягнення Net Zero, і з 2022 р. ми вже вилучили понад 500 мільйонів одиниць пластику з наших продуктових магазинів.
Ми відомі своїми інноваціями — як у продуктах (напр., наша лінійка Brain Food та вірусний хіт Strawberry and Crème sandwich), так і в сфері сталого розвитку, зокрема через наш Plan A Accelerator Fund, який дозволяє застосовувати наш провідний ринковий підхід для просування на шляху до Net Zero.
Завдяки співпраці з Polytag ми очікуємо отримати більше даних і розуміння того, що відбувається з нашим пакованням у реальному світі.
Наші клієнти постійно говорять, що скорочення пластику — надзвичайно важливо для них, тому це ще один спосіб, за допомогою якого вони можуть бути впевнені, що M&S робить правильні кроки, допомагаючи їм легко робити більш сталий вибір під час покупок».

Невидимі УФ-мітки Polytag — це шар матриць кодів даних, які друкуються на пляшках молока на стандартній швидкості лінії компанією Interket UK.