Agfa планує припинити виробництво фіолетових безхімічних CtP-пластин Azura Vi наприкінці 2022 року. Більшість користувачів Azura Vi — це друкарні з невеликими обсягами виведення. Найчастіше такі пластини експонуються на старих CtP-системах компанії ECRM, а також на пристроях Agfa Paladios, проте вони вже не випускаються і їх стає складно обслуговувати через проблеми з запчастинами.
Sappi Europe проінформувала клієнтів про поточні проблеми, пов’язані з подальшим зростанням витрат на виробництво целюлози, енергію, хімікати та транспортування. Через це європейський підрозділ Sappi Group оголосив про підвищення на 18% цін на весь портфель спеціального паперу.
Lohmann представила нову двобічну клейку стрічку DuploFLEX 5 GRIP для монтажу флексографічних форм із особливо високим ступенем адгезії до формної гільзи. Нова стрічка збільшує час безвідмовної роботи друкарської машини за умови збереження легкого демонтажу.
Toyo-Morton, що входить до Toyo Ink Group, відома в Японії як найбільший виробник клеїв для ламінування, розробила нову серію поліуретанових клейових систем ECOAD для безсольвентних процесів. Продукт призначений для сектора харчового паковання та промислових ринків Азії, де переважають сольвентні системи.
Нова клейка стрічка 60412 на 70% виготовлена із вторинного ПЕТ, що отримується після переробки використаних споживчих товарів (пляшок та різних контейнерів).
Головний виконавчий директор Sappi Стів Бінні зазначив: «Я дуже пишаюся ще одним кварталом рекордного прибутку на тлі значних геополітичних потрясінь, зустрічних вітрів у ланцюжку постачань та надзвичайного глобального інфляційного тиску. Високий світовий попит на папір та цінова динаміка компенсували різке зростання витрат та негативні наслідки запланованих зупинок на технічне обслуговування на чотирьох фабриках».
UPM прозвітувала про рекордну прибутковість у II кварталі. Продажі зросли на 7% до €2,56 млрд (у II кварталі 2021 р. — €2,38 млрд євро). Порівняний показник EBIT зріс на 26% і склав €387 млн, 15,1% від продажів (в аналогічному періоді попереднього року — €307 млн, 12,9%).
Через високу вартість і нестабільність цін на сировину, хімікати, енергію та транспорт з 12 вересня Sappi Europe підвищить ціни для європейських клієнтів на 8-10% на асортимент крейдованого та некрейдованого паперу та картону без вмісту древмаси на додаток до раніше заявленого підвищення.
За заявою виробника — це найекологічніші фарби в його асортименті.
Voith та її донька BTG об’єднали продуктові портфелі для максимальної економії у целюлозно-паперовому виробництві за допомогою автоматизації та цифровізації. Дві популярні платформи даних (Voith OnCumulus та BTG dataPARC) будуть інтегровані у гібридне системне рішення. Відтепер OnCumulus пропонуватиметься під назвою dataPARC cloud, а вдосконалені рішення BTG щодо управління технологічним процесом MACS приєднаються до родини продуктів OnEfficiency. Планується, що завдяки об’єднаному портфоліо клієнти групи отримають зиск від найкращих пропозицій обох компаній.