Hamburger Recycling , яка входить до групи Prinzhorn Group, придбала Eurocart , італійську компанію з переробки відходів. Угода відбулася після придбання компанією Prinzhorn Group Scatolificio La Veggia у вересні цього року.
Після успішних років на посаді генерального директора Gietz Хансйорг Гітц вирішив передати управління компанією Марселю Герберу, який наразі працює технічним директором, а стане генеральним директором.
Handel Group зі Свіндона, материнська компанія ESP Colour, придбала три компанії Goldcrest Group, подвоївши цифровий бізнес і додавши до можливостей широкоформатний друк і друк етикеток. Придбання Severn Print, яка торгує як Interprint, і Goldcrest Labels сприяли зростанню обігу до £33 млн, а кількості персоналу до 220 співробітників.
Постачальник широкоформатних виробів Endutex придбав португальського виробника матеріалів Ultraflex Europe.
Виробник чорнил, фарб і покриттів Siegwerk розширює свою управлінську команду, щоб краще відображати глобальну присутність і адаптуватися до мінливої динаміки галузі.
Mark Andy призначив Дуейна Пекара новим виконавчим директором компанії. Пекар має понад два десятиліття досвіду керівництва та успіху в різних галузях, сприяючи зростанню та еволюції компаній через розробку інноваційних стратегічних планів та лідерських ініціатив, що сприяють кінцевому результату.
UPM Raflatac представила результати нового нейромаркетингового дослідження, результати якого показують, наскільки ефективно різні матеріали та обробка етикеток впливають на сприйняття споживачів та стимулюють покупки. Дослідження, присвячене винним етикеткам, проведене у співпраці з партнерами в ланцюжку створення вартості паковання (ARGEA, SenseCatch, Kurz та Krämer Druck), свідчить, що етикетковий матеріал та оздоблення відіграють значну роль у купівельній поведінці споживачів та задоволення від покупки.
All4Labels розширює свою присутність у регіоні LATAM (L-R)
Родина Хункелер і Crédit Mutuel Equity продали всі свої акції Müller Martini за ціною, яка не розголошується. У спільній заяві компаній йдеться: «Hunkeler і Müller Martini були дуже близькі впродовж багатьох років.
DS Smith оприлюднила масштаби та вартість пошкоджених постачань напередодні найбільш активних періодів електронної комерції в році: Чорної п’ятниці та Кіберпонеділку.