Торік прибуток DS Smith суттєво зріс

2023-02-20
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Рекордне зростання обсягів виробництва призвело до 29% зростання прибутку (з €570 до €700 млн) за рахунок ефективного управління витратами та ланцюжками постачань, а також підвищення цін на паковання для компенсації витрат, — каже голова ради директорів DS Smith Джефф Драббл. Зростання продажів спостерігалося по всій клієнтській базі, причому особливо добре справи йшли в основних клієнтів — виробників товарів повсякденного попиту.

Подробнее...


Stora Enso у 2022 р.

2023-02-17
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

«Пишаюся тим, що незважаючи на всі бурі, які приніс нам 2022 рік, ми змогли досягти фінансових цілей, — каже президент та генеральний директор Stora Enso Анніка Брескі. — Ми завершили важливі стратегічні проєкти, досягнувши значних успіхів у інвестуванні в стратегічні активи та інновації з метою зростання виробництва паковання з відновлюваних джерел, рішень для сталого будівництва та інновацій у галузі біоматеріалів».

Подробнее...


Кур’єр приїде до клієнта зі своєю коробкою

2023-02-13
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Packhelp – це платформа, яка дає змогу розробляти та замовляти персоналізоване паковання, що не завдає шкоди довкіллю. Pickpack — кур’єрська та технологічна компанія, що спеціалізується на швидкій доставці того ж дня, наступного дня та у вихідні з Інтернет-магазинів. Компанії вирішили об’єднати зусилля, щоб зробити революцію на ринку кур’єрської доставки.

Подробнее...


Mimaki наприкінці лютого запустить новий принтер

2023-02-12
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Mimaki Europe оголосила, що нове рішення буде офіційно представлено на четвертому онлайн-заході компанії Global Innovation Days (21-23 лютого 2023 року). «Новий продукт розроблено, щоб його клієнти могли вести ультрасучасний, продуктивний бізнес та задовольняти останні вимоги секторів, які вони обслуговують», інтригує компанія.

Подробнее...


Масштабна реконструкція на підприємстві Stora Enso

2023-02-09
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Stora Enso розподілила роботи з переведення другої папероробної машини ПФ в Оулу на виробництво картону. У 2021 р. контракт із переобладнання першої ПРМ під випуск 450 тис. тонн крафтлайнера на рік виконала компанія Valmet. Вартість апгрейду склала €350 млн.

Подробнее...


Згадуючи день відкритих дверей manroland

2023-02-05
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Після двох з половиною років паузи, пов’язаної з пандемією, manroland sheetfed знову зібрала клієнтів на Дні відкритих дверей у Центрі друкованих технологій у Мюльхаймі-на-Майні у листопаді 2022 року. Більше сотні поліграфістів нарешті знову змогли вести технічні дискусії «наживо».

Подробнее...


Stora Enso продає китайський бізнес

2023-02-05
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

У планах компанії на цей рік — дивестмент виробництва споживчого паковання та лісозаготівельних підприємств у Бейхаї.

Подробнее...


International Paper — 125!

2023-02-04
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

31 січня 1898 р. 17 целюлозно-паперових підприємств на північному сході США об’єдналися в компанію International Paper. За 125 років International Paper стала одним із найбільших міжнародних виробників целюлози та паковання з відновлюваного деревного волокна. Сьогодні її виробничі потужності та офіси розташовані в Північній та Латинській Америці, Європі, Азії та Африці. На 250 підприємствах працює близько 38 тис. працівників.

Подробнее...


Активи Polar Mohr перейшли під контроль SOL Capital

2023-02-02
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Polar Mohr та Adolf Mohr переходять під контроль компанії SOL Capital. Fвстрійський фінансовий інвестор забезпечить майбутнє підприємств та має намір розширити позиції на ринку різальних машин у поліграфічній промисловості. SOL отримує 100% акцій колишніх акціонерів. Усі 300 співробітників у Хофхаймі та Шанхаї будуть переведені під контроль SOL.

Подробнее...


До 2027 р. світовий ринок паперового паковання сягне обсягу $500 млрд

2023-01-30
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Згідно з останніми дослідженнями Smithers Pira, сукупний середньорічний темп зростання ринку має становити 3,4% у вартісному вираженні (до $503,4 млрд) та 3,7% у ваговому (до 316,3 млн тонн). Споживання матеріалів для виробництва гофропаковання зросте майже на 4% (близько 40 млн тонн) або більш ніж на $43 млрд. у цінах 2021 року.

Подробнее...