Hamburger купує Eurocart

2023-12-20
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Hamburger Recycling , яка входить до групи Prinzhorn Group, придбала Eurocart , італійську компанію з переробки відходів. Угода відбулася після придбання компанією Prinzhorn Group Scatolificio La Veggia у вересні цього року.

Подробнее...


Зміна керівництва в Gietz

2023-12-20
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Після успішних років на посаді генерального директора Gietz Хансйорг Гітц вирішив передати управління компанією Марселю Герберу, який наразі працює технічним директором, а стане генеральним директором.

Подробнее...


ESP купує Goldcrest Group

2023-12-18
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Handel Group зі Свіндона, материнська компанія ESP Colour, придбала три компанії Goldcrest Group, подвоївши цифровий бізнес і додавши до можливостей широкоформатний друк і друк етикеток. Придбання Severn Print, яка торгує як Interprint, і Goldcrest Labels сприяли зростанню обігу до £33 млн, а кількості персоналу до 220 співробітників.

Подробнее...


Endutex придбав Ultraflex Europe

2023-12-13
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Постачальник широкоформатних виробів Endutex придбав португальського виробника матеріалів Ultraflex Europe.

Подробнее...


Siegwerk оновлює команду лідерів

2023-12-11
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Виробник чорнил, фарб і покриттів Siegwerk розширює свою управлінську команду, щоб краще відображати глобальну присутність і адаптуватися до мінливої динаміки галузі.

Подробнее...


Mark Andy призначає Дуейна Пекара генеральним директором

2023-12-11
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Mark Andy призначив Дуейна Пекара новим виконавчим директором компанії. Пекар має понад два десятиліття досвіду керівництва та успіху в різних галузях, сприяючи зростанню та еволюції компаній через розробку інноваційних стратегічних планів та лідерських ініціатив, що сприяють кінцевому результату.

Подробнее...


UPM Raflatac опублікувала результати нейромаркетингового дослідження сприйняття винних етикеток

2023-12-09
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

UPM Raflatac представила результати нового нейромаркетингового дослідження, результати якого показують, наскільки ефективно різні матеріали та обробка етикеток впливають на сприйняття споживачів та стимулюють покупки. Дослідження, присвячене винним етикеткам, проведене у співпраці з партнерами в ланцюжку створення вартості паковання (ARGEA, SenseCatch, Kurz та Krämer Druck), свідчить, що етикетковий матеріал та оздоблення відіграють значну роль у купівельній поведінці споживачів та задоволення від покупки.

Подробнее...


Uniflexo приєднується до All4Labels Group

2023-12-08
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

All4Labels розширює свою присутність у регіоні LATAM (L-R)

Подробнее...


Müller Martini купує Hunkeler

2023-12-07
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Родина Хункелер і Crédit Mutuel Equity продали всі свої акції Müller Martini за ціною, яка не розголошується. У спільній заяві компаній йдеться: «Hunkeler і Müller Martini були дуже близькі впродовж багатьох років.

Подробнее...


Рахунки онлайн-покупців за пошкоджені доставки перевищили £8 млрд у 2023 році

2023-12-06
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

DS Smith оприлюднила масштаби та вартість пошкоджених постачань напередодні найбільш активних періодів електронної комерції в році: Чорної п’ятниці та Кіберпонеділку.

Подробнее...