Виробник чорнил, фарб і покриттів Siegwerk розширює свою управлінську команду, щоб краще відображати глобальну присутність і адаптуватися до мінливої динаміки галузі.
Mark Andy призначив Дуейна Пекара новим виконавчим директором компанії. Пекар має понад два десятиліття досвіду керівництва та успіху в різних галузях, сприяючи зростанню та еволюції компаній через розробку інноваційних стратегічних планів та лідерських ініціатив, що сприяють кінцевому результату.
UPM Raflatac представила результати нового нейромаркетингового дослідження, результати якого показують, наскільки ефективно різні матеріали та обробка етикеток впливають на сприйняття споживачів та стимулюють покупки. Дослідження, присвячене винним етикеткам, проведене у співпраці з партнерами в ланцюжку створення вартості паковання (ARGEA, SenseCatch, Kurz та Krämer Druck), свідчить, що етикетковий матеріал та оздоблення відіграють значну роль у купівельній поведінці споживачів та задоволення від покупки.
All4Labels розширює свою присутність у регіоні LATAM (L-R)
Родина Хункелер і Crédit Mutuel Equity продали всі свої акції Müller Martini за ціною, яка не розголошується. У спільній заяві компаній йдеться: «Hunkeler і Müller Martini були дуже близькі впродовж багатьох років.
DS Smith оприлюднила масштаби та вартість пошкоджених постачань напередодні найбільш активних періодів електронної комерції в році: Чорної п’ятниці та Кіберпонеділку.
Xerox уклала першу угоду про позику на суму $550 млн (£439 млн) після нещодавнього придбання всіх акцій компанії-інвестора Карла Ікана. У документі SEC (Комісія по цінних паперах та біржах США) від виробника, датованому 20 листопада, зазначено, що Xerox, його материнська компанія Xerox Holdings Corporation і «деякі дочірні компанії Xerox» уклали угоду. Було додано, що «надходження від позик будуть використані для повного погашення всіх непогашених прохідних позик, наданих Xerox згідно з угодою про прохідний кредит [від 28 вересня 2023 року], укладеною, зокрема, з Jefferies Finance LLC, як адміністративним агентом, а також сторонами-кредиторами».
Британська федерація поліграфічної промисловості (BPIF) вивчила тенденції онлайн-торгівлі на основі опитування 111 компаній із сумарним обігом трохи менше £1,3 млрд та опублікувала звіт про перспективи друку за 4 кв. 2023 року, в якому містяться аналіз обігу галузі, бізнес-очікування, потужності, витрати, оцінки заробітної плати щодо третього кварталу (Q3) року та прогнози на останній квартал року (Q4).
Alexander Watson Associates (AWA), оператор маркетингових досліджень і консалтингових послуг, опублікував останнє видання Звіту про обізнаність, прогнозуючи зростання CAGR на 18,4% для етикеток без підкладки між 2022 і 2025 роками.
Autajon Group завершила поглинання Royston Labels, зміцнивши позиції французької сімейної групи у Великобританії та Ірландії. Компанія Royston Labels, заснована в 1984 р. в одноіменному містечку поблизу Кембриджа, є виробником самоклейних етикеток для різних секторів ринку, таких як косметика та засоби догляду, охорона здоров’я та фармацевтика, вина та алкогольні напої, а також кондитерські вироби та продукти харчування.