Fosber Asia відкрила нове підприємство

2024-01-27
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

12 січня у китайській компанії Fosber Asia відбулася урочиста церемонія відкриття нового підприємства, що спеціалізується на виготовленні гофроагрегатів.

Подробнее...


DS Smith придбає землю та будівлю

2024-01-27
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

DS Smith уклала угоду про купівлю землі та будівлі, на якій розташований її поточний завод у Дьйорі (Угорщина). Очікується, що трансакцію буде завершено в першій половині 2024 року.

Подробнее...


Експансія в Карибському басейні: ALPLA придбала виробника паковання Fortiflex

2024-01-25
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

ALPLA придбала компанію Fortiflex, що спеціалізується на пакованні й базується в Пуерто-Ріко. Дві компанії спільно виробляють паковання для ринків Карибського басейну та Центральної Америки з 2017 р.: відра, кришки, ящики, ванни та інші продукти в Пуерто-Ріко, Коста-Ріці та Домініканській Республіці.

Подробнее...


Зміна керівництва у Hubergroup

2024-01-24
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Попередній генеральний директор Хайнер Клоккерс покинув компанію.

Подробнее...


Bobst оновлює прогнози на 2023 рік

2024-01-21
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Bobst Group оновила прогноз на 2023 р. і повідомила про намір випустити боргові облігації.

Подробнее...


Концепція циркулярної роздрібної торгівлі алкогольними напоями

2024-01-17
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

ecoSPIRITS France та La Maison du Whisky (LMDW) запустили нову ініціативу циркулярної роздрібної торгівлі у Франції, пропонуючи рішення для поповнення цінних напоїв преміум-класу та ексклюзивних алкогольних напоїв у секторі роздрібної торгівлі. Нова ініціатива — перший випадок, коли технологія замкненого циклу ecoSPIRITS стала доступною для роздрібних торговців у Європі. Вона спочатку була запроваджена в окремих роздрібних точках, що належать LMDW, у Паризькому регіоні. Пізніше ініціатива стане доступною для більш ніж 100 точок роздрібної торгівлі алкогольними напоями, що постачаються LMDW по всій країні, а з початку 2024 р. буде запропонована роздрібним торговцям поза Францією.

Подробнее...


Antalis придбала португальську 100 Metros

2024-01-16
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Antalis придбала португальську компанію з виробництва промислового паковання 100 Metros, і це стало третім її придбанням на Піренейському півострові. У червні 2022 р. компанія Antalis придбала групу Cohal, вартістю €12,7 млн, яка постачає на іспанський ринок самоклейні етикетки та пакувальну продукцію. Незабаром після цього, у квітні 2023 р. було придбано дистрибутора гофрокартону та пластику Gosuma, вартістю €5 млн. Antalis працює у 31 країні, у компанії зайнято понад 4 000 співробітників.

Подробнее...


Canon посідає п’яте місце в патентному рейтингу США та перше місце серед японських компаній, увійшовши до п’ятірки лідерів впродовж 38 років поспіль

2024-01-15
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Відповідно до останнього рейтингу попередніх патентних результатів, Canon Inc. посіла п’яте місце за кількістю патентів США, виданих у 2023 р., ставши єдиною компанією у світі, яка входить до п’ятірки лідерів впродовж 38 років поспіль.

Подробнее...


Koenig & Bauer та Durst Group оголосили про подальше розширення співробітництва

2024-01-12
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Koenig & Bauer та Durst Group оголосили про розширення спектру спільних науково-дослідних робіт у рамках спільного підприємства, яке сформовано майже п’ять років тому, щоб прискорити розробки у сегменті обладнання для виготовлення паковання з картону та гофрокартону. Йдеться про розширення сфери діяльності на виробничому майданчику в Радебойлі, Німеччина.

Подробнее...


One Rock купує Constantia Flexibles у Wendel One Rock

2024-01-12
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Capital Partners придбала Constantia Flexibles, одного з провідних світових виробників паковання, у Wendel, європейської інвестиційної компанії, Maxburg Capital Partners та інших акціонерів.

Подробнее...