Компанія має намір ґрунтовно реорганізувати всі аспекти діяльності, пов’язаної з плвками, щоб досягти економії €50 млн до кінця 2027 року. 14 листопада на позачерговому засіданні робочої ради соціальним партнерам у Бельгії було представлено намір реорганізувати бізнес, пов’язаний з плівками.
Однією з ключових переваг володіння машиною Koenig & Bauer (а їх багато) є наявність досвідченої команди фахівців із обслуговування клієнтів, яка забезпечує проактивне технічне обслуговування, підтримку оновлення та рішення для модернізації від особистої консультації до оптимізації машини. Мета команди — підтримувати безперервну високоякісну роботу обладнання Koenig & Bauer без будь-яких неочікуваних перерв, проводити детальні прес-аудити та перевірки технічного обслуговування, а також контролювати певні важливі компоненти технології для потенційних оновлень.
Завдяки великій кількості замовлень у €953 млн Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) передбачає, що друга половина 2024/2025 ф.р. буде успішною, тоді як поточні зміни впродовж кварталів відображають виражену сезонність, яку слід очікувати. Цей позитивний прогноз базується на значних надходженнях замовлень у першому півріччі, які зросли на 7,4% порівняно з попереднім роком і становлять €1,273 млрд. Продажі в розмірі €915 млн були в межах очікувань через обмеження закупівель напередодні виставки drupa (попередній рік: €1092 млн).
Більшість компаній, які взяли участь у дослідженні, перебували у США, Британії та Ірландії.
Американська INX Group, дочірня компанія Sakata INX, повідомила про завершення придбання іншої північноамериканської компанії Coatings & Adhesives Corporation (C&A), яка також спеціалізується на виробництві різних лакофарбових матеріалів для ринку паковання.
Компанія Koenig & Bauer очікує досягти нижньої межі цільових показників прибутку за рік в умовах «постійно складного ринкового середовища», хоча й отримала значне зростання замовлень завдяки drupa.
У першому півріччі Fujifilm збільшила дохід на 9,1% порівняно з аналогічним періодом минулого року, головним чином завдяки високим обсягам продажів у відділах електроніки та обробки зображень, а також сприятливому впливу обмінних курсів, хоча у Graphic Communications також спостерігалося зростання.
Новий завод Bobst площею понад 14 000 м², слугуватиме центром для локальних виробничих зусиль компанії, задовольняючи потреби індійської галузі виробництва гофрокартону та гнучкого паковання. Компанія сподівається також посилити присутність на ринку Індії.
Паризький тиждень паковання представляє «Клас майбутніх лідерів 2025» — групу талановитих молодих професіоналів, які втілюють інновації, пристрасть і підприємницький дух у пакувальній галузі. У другому випуску Future Leaders йдеться про нових лідерів з усього світу, які представляють майбутнє сектору, що перебуває в стані повної трансформації, керуючись проблемами сталого розвитку та інновацій.
17 та 18 жовтня голова Masterwork Group Мадам Лі зустрічала офіційну делегацію та нового голову ради директорів Heidelberger Druckmashinen AG Юргена Отто у Тяньцзіні.