Taktiful запускає революційний інструмент штучного інтелекту для цифрового оздоблення друку

2025-05-29
Автоматизація

Taktiful Software Solutions повідомила про офіційний запуск Taktify, першої платформи для оцінки вартості та ціноутворення на базі ШІ, створеної спеціально для цифрового оздоблення друку. Тепер доступна для громадськості після понад 18 місяців бета-тестування Taktify дозволяє комерційним друкарням впевнено складати цінові пропозиції, збільшувати маржу та усувати здогадки з кожного завдання з оздоблення.

Подробнее...


Угода на £500 млн для Telegraph Media Group

2025-05-28
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Тривала сага щодо майбутнього володіння Telegraph Media Group, схоже, добігає кінця з новою пропозицією, хоча вона все ще потребує схвалення регуляторних органів. Сьогодні (23 травня) компанія RedBird Capital Partners зі штаб-квартирою в США оголосила про «принципову угоду» про купівлю Telegraph за £500 млн.

Подробнее...


Stora Enso продасть 12,4% шведських лісів приблизно за €900 млн

2025-05-28
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Enso уклала угоду про продаж близько 175 000 га лісових угідь, що еквівалентно 12,4% її загальних лісових земельних володінь у Швеції, за вартістю €900 млн. Фінська група Stora Enso збереже 15% власності в новоствореній компанії, тоді як Soya Group володітиме 40,6% акцій, а консорціум на чолі з MEAG – керуючим активами німецької страхової компанії Munich Re – володітиме 44,4% акцій.

Подробнее...


FESPA оголошує про смерть Ласселла Барроу, почесного члена правління FESPA та колишнього президента

2025-05-28
Новини поліграфії

З глибоким сумом FESPA повідомила про смерть почесного члена правління FESPA та колишнього президента Ласселла «Ласа» Барроу. Ласселл помер 22 травня 2025 р. у віці 79 років після тривалої хвороби. Він сприяв невпинному зростанню та розвитку організації та бренду FESPA понад 30 років.

Подробнее...


Друкарні розуміють надмірну залежність від великих клієнтів

2025-05-26
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Яка частина вашого обороту генерується вашими п’ятьма головними клієнтами? Деякі друкарні покладаються на невелику кількість клієнтів для левової частки доходу, що відправляє їх у небезпечну зону ризику у разі банкрутства будь-якого з цих суперклієнтів. В останньому опитуванні Printweek понад третина (35%) підприємців заявили, що понад 70% обороту надходить від їхніх п’яти головних клієнтів. Ще 15% провайдерів друкарських послуг повідомили, що їхні п’ять основних клієнтів зумовлюють 50-70% їхнього обороту, тобто половина (50%) опитаних друкарів мала принаймні половину своїх продажів, отриманих від п’яти головних клієнтів.

Подробнее...


Ricoh випускає нові моделі ЦПМ для друку порошковим тонером

2025-05-26
Цифровий друк

Компанія Ricoh оголосила про плани вивести на ринок до кінця травня дві нові кольорові промислові ЦДМ — Pro C5410S (80 стор./хв) і Pro C5400S (65 стор./хв). Нові продукти успадкували особливості попередніх моделей, такі як високошвидкісний друк та чудова сумісність із різними типами паперу.

Подробнее...


ЦПП поступово відмовляється від викопного палива

2025-05-25
Вертикальні ринки

Європейський целюлозно-паперовий сектор, четвертий за величиною промисловий споживач енергії в Європі, досяг значного скорочення викидів CO2 – на 46% із 2005 р., успішно відокремивши зростання від потенційного впливу на клімат. Однак Система торгівлі викидами ЄС (EU ETS) потребує подальшого скорочення, спрямованого на зниження на 62% до 2030 р., при цьому в майбутньому потрібне ще більш різке скорочення. Для досягнення цих амбітних цілей целюлозно-паперова промисловість впродовж останніх п’яти років залучала фахівців з інженерії відновлюваної енергетики, фінансів та регулювання через Форум рішень з енергоефективності (EESF).

Подробнее...


Drytac оголошує про глобальний запуск монтажного клею SpotOn Duo

2025-05-25
Матеріали

Drytac оголосив про глобальний запуск SpotOn® Duo — прозорого двостороннього монтажного клею, розробленого для легкого та точного перетворення неклейких відбитків на переміщувану самоклейку графіку.

Подробнее...


На честь відкриття лондонського флагмана Ikea запропонувала клієнтам персоналізацію сумок Frakta

2025-05-24
Друк на тканині

Близько 6 тис. м² на Оксфорд-стріт, у центрі Лондона, — таке може, точніше міг, дозволити собі культовий бренд мас-маркету Topshop, який дешево і сердито одягав три покоління молодих британців, або мегаприбуткове підприємство Інґвара Кампрада, який заснував 1943-го знамениту Ikea. Долі імперій — хоч держав, хоч суб’єктів бізнесу — складаються по-різному: торговельна імперія Філіпа Гріна, звинуваченого мінімум у трьох смертних гріхах (сексуальних домаганнях, расизмі та шахрайстві) не зникла лише завдяки втручанню Asos, імперія ж товарів для дому успішно розширилися: доходи Ikea за минулий рік становили понад €45 млрд. Крім того, саме їй тепер належать колишні площі Topshop на Оксфорд-стріт, поруч із модними бутіками, де наприкінці квітня, на трьох поверхах, відкрився довгоочікуваний ікеївський магазин.

Подробнее...


Konica Minolta випускає серію ЦДМ AccurioPress C7100 Enhanced

2025-05-24
Цифровий друк

Konica Minolta представила серію ЦДМ AccurioPress C7100 Enhanced, до якої увійшли модернізовані моделі AccurioPress C7100 та AccurioPress C7090.

Подробнее...