Sappi випустила три нові папери у родині Guard для ринку гнучкого паковання. Перша новинка — Guard ICC — гнучкий пакувальний папір з бар’єрним покриттям з обох боків щільністю 110 г/м², призначений для морозива в ріжках. Папір підходить для прямого контакту з харчовими продуктами та має бар’єр проти водяної пари, а також жиру з обох боків.
Глобальні витрати на рекламу вперше перевищать позначку в $1 трлн завдяки значному зростанню витрат через технологічні гіганти Meta, Amazon і Alphabet. Дані служби рекламних досліджень у звіті про глобальні витрати на рекламу WARC за 2024/25 рр. передбачають зростання витрат на рекламу в усьому світі на 10,5%, завдяки зростанню великого північноамериканського ринку на 8,6% – майже половина з яких пов’язана з виборами в США.
Друкарні Вікторіанської епохи використовували токсичні барвники для виготовлення тканинних палітурок книжкових обкладинок. У 2022 р. співробітники бібліотеки університету Ліпскомба звернулися на хімічний факультет навчального закладу, щоб провести аналіз складу барвників, які використовувалися для оформлення кольорових обкладинок книг у другій половині ХІХ століття та на початку ХХ століття.
DS Smith запускає нову послугу для компаній, яка дає змогу оцінювати рівень придатності паковання до вторинної переробки. Нова послуга розроблена, щоб задовольнити зростаючі вимоги споживачів і організацій до сталого розвитку, одночасно враховуючи поточні зміни в законодавстві про паковання.
Відповідно до запиту голландського постачальника побутової техніки компанії Versuni, дизайнери корпорації DS Smith розробили оригінальне паковання з гофрокартону для нещодавно випущеної на ринок кавомашини Philips Baristina.
Група Onlineprinters робить наступний крок у своїй міжнародній стратегічній перебудові та призначає Саймона Купера керуючим директором онлайн-бізнесу Onlineprinters і Solopress. З 2019 р. Купер є керуючим директором Solopress, провідної онлайн-друкарської компанії у Великій Британії, що входить до групи Onlineprinters. На своїй новій посаді Купер керуватиме обома бізнесами в рамках Onlineprinters Group.
Японська Mitsubishi Heavy Industries (MHI) проінформувала клієнтів про намір згорнути виробництво газетних офсетних рулонних друкарських машин. Виробництво нових рулонних машин буде припинено після виконання поточних замовлень. При цьому компанія має намір продовжувати роботу з RMGT з виробництва листових офсетних друкарських машин, яка почалася десять років тому.
Згідно з даними зі звіту Alexander Watson Associates (AWA), у 2023 р. спостерігалося зростання сегменту ринку етикеток без підкладки (Linerless labels).
Konica Minolta Business Solutions USA, Inc. (Konica Minolta) оголосила про свою участь у виставці Printing United Expo у Лас-Вегасі (Невада, США) з 10 по 12 вересня.
Італія — чемпіон з друку фальшивих купюр: 70% фальшивих банкнот, введених в обіг в Європі, були надруковані тут, переважно в Неаполі.