Міжнародна косметична компанія L’Oréal значно збільшила обсяги продажів, провівши маркетингові кампанії за допомогою платформи Markomi від Konica Minolta. Конверсія продажів склала 96% для співробітників, сімей та друзів, 85% — для бізнес-партнерів. Розпродаж L’Oréal Friends and Family Sale, для проведення якого використовувалася платформа автоматизації маркетингу, була настільки успішною, що стала частиною багатоканальної комунікації компанії.
AVT iCenter — це розробка з контролю друку, що забезпечує виробникам етикеток простоту управління виробничими стандартами та якістю всіх замовлень на всьому друкарському обладнанні, у т.ч. на декількох виробничих майданчиках. Хмарна платформа, яка об’єднує технології автоматизованого контролю Esko Automation Engine та AVT Helios при виробництві етикеток у вузькорулонному друці, з’єднує додрукарську підготовку з інспекцією, дає змогу користувачам iCenter контролювати весь виробничий процес з єдиного джерела.
Isra Vision удосконалила інспекційну систему CartonSTAR для перевірки якості друку на гофрокартоні, адаптувавши її для цифрового друку. CartonSTAR легко інтегрується у робочий процес і може використовуватися для контролю якості цифрового друку на лайнері та прямого друку на гофрокартоні.
Hybrid Software випустила сьому версію редактора PDF-файлів PACKZ для друкарень, що випускають етикеткову та пакувальну продукцію.