Іноді в бізнесі партнерство формується, коли цінності, місії та навички двох компаній ідеально узгоджуються та забезпечують реальний прогрес. Такий випадок з компаніями Bobst і Huhtamaki, які об’єднали зусилля, щоб зробити революцію в екологічному пакованні.
Компанія Ecover, бельгійський постачальник порошкових пральних та чистячих засобів, презентувала нове паковання, що виготовляється з макулатурного картону, що містить перероблені відходи пелюсток троянд, які застосовуються при виготовленні ефірних олій та абрикосових кісточок. Зазвичай вони викидаються на звалище харчовими виробництвами.
Запуск KJet відбувся після оголошення на Labelexpo в Брюсселі про розширення гібридного партнерства між двома організаціями за межі платформи XJet. «Поточна платформа XJet, яка є провідним гібридним рішенням на ринку з кількома інсталяціями по всьому світу, буде вдосконалена та розширена», — заявили тоді обидві компанії.
Miraclon оголосила про свої плани на drupa 2024, гарантуючи використання переваг сучасної флексографії для виробників пакувальної продукції, дозволяючи їм досягти цілей щодо ефективності, стійкості та якості та максимізувати віддачу від інвестицій у флексодрук.
Durst Group виводить на ринок поліграфічне рішення для виробництва дисплеїв та паковання з гофрованого картону. За заявою виробника, P5 350 HS Pack здатний друкувати на різних матеріалах, що використовуються на POP/POS та ритейлі ринках.
На виставці Comexi у рамках свого асортименту флексографічних машин, крім F2 Evolution і F2 Origin, поряд з F4, представить нову F1 Evolution. Компанія також запускає ширшу офсетну модель CI для друку на гнучкому пакованні та папері.
Finat повідомив, що в 4 кв. 2023 р. попит на етикетку в Європі зріс на 2,1% порівняно з тим самим кварталом 2022 р., що свідчить про відновлення попиту на етикетку в Європі наприкінці 2023 р. після невтішного року. Це було перше збільшення після чотирьох кварталів драматичного двозначного падіння, яке почалося в 4 кв. 2022 року, оскільки токсична суміш подальшого надлишкового попиту після пандемії COVID-19, дефіциту сировини, нагромадження запасів, збоїв у ланцюзі постачання, зростання витрат і економічного спаду вдарила по індустрії етикеток впродовж 2023 року. Після того, як влітку 2023 р. з’явилися перші ознаки уповільнення падіння, у 2024 році галузь має намір продовжити відновлення.
Бельгійська компанія Sabert, що спеціалізується на виготовленні екологічно чистого паковання для мереж швидкого харчування, має представить у лютому на виставці Packaging Innovation у Бірмінгемі два нові пакувальні рішення з мікрогофрокартону: закриті харчові лотки Hot2Go та Tray2Go.
Бренди кави JDE Peet Kenco, Douwe Egberts і L’OR пропонують роздрібним торговцям у Великій Британії та Ірландії паперові пакети для повторного заповнення розчинною кавою, намагаючись досягти можливості переробки паковання вдома.
Такий результат став можливим завдяки гофропакованню, розробленому у компанії DS Smith та призначеному для транспортування продукції Bosch Home Comfort Group. Як зазначили розробники, у кожному попередньому пакувальному рішенні використовувалися два великогабаритні блоки з пінополістиролу, яких, в середньому, потрібно близько 100 000 штук щорічно.