XJET Switch — спеціалізований промисловий УФ-принтер для прямого друку на сумках та твердих товарах. Нова машина (Switch) забезпечує можливості друку як на гнучких, так і твердих матеріалах.
Південна Азія є зростаючим ринком для цифрового текстильного друку. Вітчизняний одяг у цьому регіоні в основному бавовняний, що підвищує попит на обладнання для прямого друку по тканині, проте сублімаційні технології також збільшують свою частку на ринку, в т.ч. за рахунок експорту продукції.
Виробник струменевих принтерів DGI взяв участь у виставці ITMA 2023 після нещодавнього придбання корейської компанії d.gen. DGI та d.gen є відомими компаніями на ринку цифрових текстильних принтерів, і за роки роботи розробили низку технологій друку.
Mimaki Europe розширює присутність на ринку прямого друку (DtF) з новим принтером, швидкість друку якого втричі вища, ніж у попередньої моделі. З серпня 2023 р. розпочався продаж нового принтера TxF300-75 за межами Японії.
ColorJet, лідер у галузі рішень для цифрового друку в Індії, в черговий раз продемонструвала свою прихильність до інновацій і досконалості, продемонструвавши передові цифрові машини для друку по текстилю на виставці Gartex Texprocess India 2023.
Китайська Homer (Shenzhen Homer Textile Tech Co., Ltd), що входить до HanGlory Group, виводить на ринок швидкісний однопрохідний принтер Rocket для прямого друку на текстильних матеріалах.
За даними Future Market Insights, у 2023 р. світовий обсяг продажів цифрових текстильних принтерів досягне $2 212,9 млн. У період з 2023 по 2033 рік очікується середнє щорічне зростання світового продажу цифрових текстильних принтерів на 9,8%. За прогнозами, до 2033 р. загальний обсяг ринку досягне $5304 млн.
Новий DTF-принтер Azon Primo Plus neon x з шириною друку 60 см не потребує втручання оператора для технічного обслуговування і здатний працювати автономно, використовуючи великі пакети чорнил ємністю 750 мл.
Найвідоміший зі світових музеїв світу — Лувр, у Парижі, та японський модний бренд Uniqlo вже перетиналися у проєктах зі створення колекцій одягу. Вони навіть уклали чотирирічний контракт, що дозволяє рітейлеру використовувати зображення музейних експонатів у дизайні принтів для фірмового текстилю.
Власний центр тестування текстилю відкрила компанія Kodak. Лабораторія надаватиме повний спектр послуг з тестування розробникам текстилю, виробникам та академічним установам для оцінки властивостей та експлуатаційних характеристик тканин.