За десять років світовий ринок декорованого у друкований спосіб одягу досягне $99 млрд за середньорічного зростання 12,9%, а результати 2023 р., найімовірніше, виявляться на рівні $29,4 млрд.
Toyo Printer представила на виставці Sign & Display Show у Японії принтер Y1200 для двобічного друку на текстилі. Цей принтер на друкувальних голівках Epson дає змогу друкувати як один і той самий дизайн, так і різні на обох боках тканини.
Kyocera повідомляє, що роботу модельєрки Флори Рабітті з використанням тканини, надрукованої на новому текстильному принтері Forearth, було продемонстровано на Тижні моди в Мілані. Флора Рабітті стала фіналістом конкурсу Swiss Textile Awards і пізніше запустила власний модний бренд Florania, який отримав визнання завдяки екологічним моделям з використанням повторно перероблених матеріалів. У 2023 р. Рабітті стала лауреатом премії Camera Moda Fashion Trust.
Ricoh офіційно представив два нових принтери для прямого друку на плівці (DtF), які, як повідомляється, дають змогу «простіше, творчіше та економічніше» перетворювати ширший спектр текстилю та матеріалів на декоровану принтами продукцію. Компанія представила комплекси на виставці FESPA, але тоді ще не вирішила остаточно, як їх назвати.
Колекція одягу Uniqlo та найвідомішої в Японії студії аніме Ghibli ексклюзивна, починаючи з географії: можливість придбати речі поширюється лише на Сінгапур та Таїланд. Враховуючи, що шанувальники у творів студії, заснованої в 1985 р. мультиплікаторами Ісао Такахатою та Хаяо Міядзакі, є у всьому світі, рішення Uniqlo виглядає несправедливим. Якщо, звичайно, не було прихованої мети збільшити турпотік у зазначені країни. Насправді ж обмеження пов’язані з участю у розробці принтів тайського дизайнера Каньяда Пхатана.
Юко Сіміцу, засновник японської компанії Sanrio, вигадав білу кішечку з рожевим бантом Кіті Ховаіто, яка стала центральним персонажем культового бренду Hello Kitty. Незабутня аж з 1974 р. любов до пов’язаних із цим речей постійно виливається в чергові креативні проєкти.
Південнокорейська компанія InkTec просуває комплекс DTF-рішень, що включає набір чорнил, плівки, а також спеціалізований DTF-принтер, шейкер та клей-порошок. Принтери InkTec DTF випускаються з шириною друку 60 або 30 см. Швидкість — до 13,7 п.м./год. (7,7 м²/год) при друці в 6 проходів і при використанні конфігурації з 2 голівками Epson i3200.
Організатори виставки Heimtextil 2024 у Німеччині відзначають високе зацікавлення експонентів до нового виділеного виставкового сегменту. Понад 75 компаній з усього світу вже обговорюють участь у спеціальному проєкті виставки «Килими та килимові покриття», під який Heimtextil виділяє цілу залу.
XJET Switch — спеціалізований промисловий УФ-принтер для прямого друку на сумках та твердих товарах. Нова машина (Switch) забезпечує можливості друку як на гнучких, так і твердих матеріалах.
Південна Азія є зростаючим ринком для цифрового текстильного друку. Вітчизняний одяг у цьому регіоні в основному бавовняний, що підвищує попит на обладнання для прямого друку по тканині, проте сублімаційні технології також збільшують свою частку на ринку, в т.ч. за рахунок експорту продукції.