Цього разу, крім питань технічного обслуговування та встановлення різних типів обладнання, особливу увагу було приділено рішенням Cartes з автоматизації робочого процесу в лінії Gemini E-Line.
Kodak — єдина компанія, яка має власне виробництво друкарських пластин у США. Вона подала петицію до відповідних органів з вимогою накласти антидемпінгові мита на пластини, вироблені в Китаї, а заразом - і в Японії (!).
Міжнародне аналітичне агентство AWA (Alexander Watson Associates) опублікувало звіт Glue-Applied Label Market Report 2024, в якому розглядається ситуація на ринку клейових етикеток і дається прогноз його сукупного щорічного зростання (CAGR) на 2,8% в період до 2026 року.
Дизайнери та науковці Amazon, в рамках власної програми усунення надлишкової пакувальної продукції, спільно з Mondi, розробили нові транспортні поштові пакети Protective Mailer з паперовим дном та паперовою амортизуючою прокладкою.
Pointcarre, один із лідерів галузі ПЗ для текстильного дизайну, оголосив про випуск нового алгоритму очищення зображень Cleansing. Підготовка зображень для цифрового друку, точних в усіх деталях, є найважливішим компонентом процесу якісного цифрового текстильного друку. На відміну від звичайних фільтрів очищення зображень, Cleansing «хірургічно точно маніпулює пікселями, досягаючи неперевершеного балансу між різкістю та маскуванням дефектів».
Термін найбільшої у світі виставку поліграфічної індустрії drupa буде скорочено до 9 днів. Виставка збереже чотирирічний цикл і пройде з 9 по 17 травня 2028 року, ставши на два дні коротшими, ніж цього року.
Bobst відкрила новий науково-дослідний та виробничий центр у Пусані (Південна Корея) у липні 2024 року. На новому виробничому майданчику компанія має намір виробляти анонсовані торік нові фальцювально-склеювальні лінії з секцією флексодруку для гофрокартонної промисловості — Nova FFG і Vision FFG, а також великогабаритну модель Jumbo.
У вересні 2024 р. китайський виробник ріжучих плотерів IEcho оголосив про придбання за $4 млн відомої німецької компанії Aristo, яка працює на тому ж ринку, що й IEcho. Aristo, заснована в 1862 р., відома своїми технологіями точного різання та є європейським виробником високоточного обладнання з багаторічною історією.
Інститут кольору Pantone допоміг бренду Jägermeister переосмислити фірмові кольори, перетворивши їх на «Herbal Green» (колір 3435 С) та «Culture Orange» (колір 7578 С) для нової візуальної ідентичності.
За економічних умов, які продовжують залишатися надзвичайно складними (низьке споживання, пов’язане із масовим скороченням запасів у 2023 р.), багато целюлозно-паперових компаній стикнулися зі зниженням обігу. Рекордно високий річний рівень переробки вказує на автономію та циркулярність галузі.