Перший автомат з продажу книг встановили в піцерії «Чилентано» на Спаській вулиці. Подібні автомати планується встановити в аеропортах «Жуляни» та «Бориспіль»
18 жовтня у межах соціального проекту «Braille Studio» відбулася презентація книг "Волонтери" і "Літо з амазонками" для людей з вадами зору. Ініціаторами проекту виступили ВГО «Генерація Успішної Дії» та Волинська обласна друкарня. Першими надрукували книги. Кожна з книг вийшла накладом 30 штук.
За інформацією інформаційного агентства "Новини Полтавщини" 26 жовтня 2016 року Полтавська ОДА провела засідання журі конкурсу «Краща книга Полтавщини – 2016». Цьогоріч переможців визначатимуть у 7-и номінаціях:
За інформацією "Волинь24", календар з роботами видатного художника-іконописця Йова Кондзелевича готують до друку Волинська обласна друкарня спільно з Музеєм Волинської ікони. Випуск календаря приурочений до ювілею, який відзначатимуть наступного року, 350-річчя з дня народження волинського іконописця. Однак, як повідомляє провідний спеціаліст Музею Волинської ікони Ангеліна Вигодник, не всі репродукції у календарі – роботи самого майстра: у календарі будуть вміщені лише шість ікон самого Йова Кондзелевича, ще сім ікон – твори невідомих волинських майстрів, які працювали поряд з майстром у той же час.
Главной качественной характеристикой баннера является его прочность на разрыв, устойчивость к атмосферным перепадам, сравнительная долговечность материала и напечатанного на нем изображения, легкость монтажа и, конечно же, его относительно невысокая стоимость.
Гофрокартон — лучшая основа твердой упаковки для печатных материалов толщиной 3-3,5 мм. Благодаря преимущественно плотному материалу, такая упаковка отлично сохраняет печатную продукцию при почтовой отправке или курьерской доставке.
На протяжении 20 лет компания Вольф активно развивается и создает дилерскую сеть на территории Украины, стран СНГ и Европы.
Уважаемые коллеги, 19 марта в 12:00 в «Укринформе» состоится пресс-конференция «Типография «Вольф»: европейский выбор».
Народная мудрость «встречают по одёжке…» распространяется не только на отдельныx людей, но и на целые компании. Для компании «одёжка», а точнее сказать её «мундир» - это корпоративный стиль.