Зарегистрован: 2010-12-27
Карма: 21
Активен в категориях: Широкоформатний друк, Маркетинг та менеджмент у поліграфії, Виробництво етикетки та паковання, Postpress, Гофрокартон, Вертикальні ринки, Друк на тканині
Обираючи широкоформатний принтер, майбутні користувачі виходять зі своїх умов виробництва та цілей, які намагатимуться вирішувати за допомогою пристрою. Хтось надає перевагу якості над швидкістю чи економічності над безпекою та продуктивністю.
Компанія Epson на Fespa презентувала новий принтер Epson SureColor SC-F2200 та чимало популярних рішень для рекламного та промислового ринків, друку на тканині та готових текстильних виробах, сублімаційного та фотографічного друку.
У першій із серії статей на whattheythink.com про тенденції та запуск нових технологій на Labelexpo Europe 2023 Енді Томас-Еманс розглядає захоплюючий асортимент нових традиційних, цифрових і гібридних технологій друку, що будуть представлені на виставці у Брюселі.
Генеральний директор Heidelberg д-р Людвін Монц і фінансовий директор Таня фон дер Гольц розповідають на корпоративному сайті компанії про фінансовий рік, що щойно закінчився, і про подальші цілі.
Компанія Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) перевищила цілі у складному 2022/2023ф.р.. Продажі компанії склали €2,435 млрд порівняно з €2,183 млрд в попередньому році, що становить приблизно 12% зростання. Скоригований операційний результат зріс з 5,1 до 7,2%. Вільний грошовий потік був позитивним і становив €72 млн, але ця цифра виграла від одноразових ефектів.
Засновник та власник FLOCASE Владислав Стрєльцов проти того, щоб його компанію хтось асоціював з друкарнею. Підприємець наполягає, що FLOCASE – виробнича компанія повного циклу, що розробляє паковання та інші вироби та торгує ними.
... щоб створити більше можливостей для клієнтів для досягнення прибуткового зростання, оголосивши про перші УФ-світлодіодні чорнила для струменевого друку для термоформованих 3D-вивісок і дисплеїв, а також про ще один прорив у аналого-цифровій трансформації — однопрохідний принтер Nozomi 14000 SD для вивісок і графічних зображень, який більш ніж удвічі продуктивніший за найшвидший багатопрохідний принтер.
WrapFest – це нова подія, присвячена виключно обклеюванню автомобілів, започаткована FESPA, мала шалений успіх, оскільки вперше відбулася в Сільверстоуні.
Згідно з маркетинговими дослідженнями, обсяг ринку цифрового текстильного друку становив у 2020 р. понад $2 млрд. Очікується, що до 2030 р. ринок зросте до $8 млрд з CAGR (сукупний річний темп зростання) 15%.
У першому інтерв’ю від моменту вступу на посаду Президента Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH Кійотака Сухара ділиться своїми враженнями від Konica Minolta Europe, її інноваційним духом і багатою історією, що налічує понад 150 років.