Зарегистрован: 2010-12-27
Карма: 21
Активен в категориях: Маркетинг та менеджмент у поліграфії, Виробництво сувенірки, Друк на тканині, Класичний друк, Автоматизація, Інсталяції, Виробництво етикетки та паковання, Технологія
Компанія HP пишається тим, що є спонсором Ніка Холліса. Використовуючи технологію HP PressOn і принтери HP Latex R2000 і HP Latex 3600, що мають сертифікати із захисту довкілля, HP створила графіку для інтенсивного випробування на витривалість (Нік планує перетнути Атлантичний океан на веслувальному човні для підвищення обізнаності про зміну клімату).
Триває співпраця провідного виробника рекламних сувенірів та компанії «Мегатрейд»
Довгоочікувана реконструкція випуску газет у Великобританії почалася з драматичних новин, щойно оголошених на сайтах News UK і DMG Media, повідомляє Printweek. 3 жовтня одночасні оголошення були зроблені на локаціях Newsprinters News UK у Броксборні, Ноуслі та Євроцентралі, а також на фабриках DMG Media в Терроку та Діннінгтоні.
Останній раз з Олексієм Золотоверхим власником ТОВ PrintLand (Рекламна агенція PrintLand) ми спілкувалися з нагоди придбання наприкінці 2021 р. ЦДМ Ricoh Pro™ C5300S, і от новий привід — у серпні в київській компанії фахівцями компанії «Мегатрейд» інстальовано різальну машину Grafcut G52.
Лінійка Epson для друку на тканині - найширша в галузі: від Epson SureColor F2200/F3000 для сегменту Direct-to-Garment (DTG), а тепер і Direct-to-Film (DTF), сублімаційних Epson SureColor SC-F6400H/ Epson SureColor SC-F9400H/ Epson SureColor SC-F10400H і до дуже потужної, нещодавно оновленної лінійки Monna Lisa для прямого друку на тканині.
Шановні колеги, короткий огляд ПЗ на провідній виставці етикеткових та пакувальних рішень, що відбуватиметься у Брюселі 11-14 вересня.
У компанії з Дніпра інстальовано одразу два ЦДМ: Ricoh Pro™ C7200х та ЦДМ Ricoh Pro™ 8310
Чим ближче до провідної виставки етикеткової індустрії Labelexpo Europe, що відбудеться цього року у Брюселі, а згодом переїде до Барселони, тим більше стає різних анонсів. Ось чергові, що з’явилися за останні пару тижнів.
Переробники та власники брендів стикаються зі зростаючим законодавчим тиском щодо демонстрації стійкості індустрії етикеток. Й у цій статті Енді Томас-Еманс розглядає нові ініціативи щодо сталого розвитку та продукти, які будуть представлені на Labelexpo Europe 2023.