Voith і Schumacher Packaging успішно запустили ПМ 2 у Мишкуві (Польща). За винятком кількох існуючих компонентів, уся виробнича лінія модернізована для досягнення найвищих стандартів стійкості та ефективності.
Landa Digital Printing оголосила про відкриття чорнильного заводу для забезпечення зростаючої бази клієнтів у Північній Америці. Очікується, що новий завод почне роботу в другій половині 2024 року.
Sappi підтвердила закриття фабрики в м. Ланакен (Бельгія), що призведе до скорочення виробництва на понад півмільйона тонн крейдованого паперу для ринку рулонного офсетного друку.
Після десятиліть безперервного стабільного зростання в Північній Америці Nobelus, провідний дистрибутор термоламінатів, непідтримуваних плівок і систем термоламінування, виходить на європейський ринок послуг друку.
Компанія Sappi представила два нових види гнучкого пакувального паперу, виготовлені з відновлюваної сировини, як альтернативу пакованню на основі викопного палива, що підлягає повторній переробці.
Mondi представила європейському виробнику паперових пакетів Sentrex нове рішення для пакування палет у папір.
Berry Global випустила нову версію поліетиленової харчової плівки Omni® Xtra для застосування в свіжих продуктах, яка є високоефективною альтернативою традиційним харчовим плівкам із полівінілхлориду (ПВХ).
«Збільшуючи виробничі потужності Husum, ми реагуємо на зростаючий попит на пакувальні матеріали, які підтримують циркулярну економіку», — говорить Міка Йоукіо, генеральний директор Metsä Board. — Перший етап нещодавно завершеної реконструкції целюлозного заводу Husum збільшує виробництво біоенергії та енергоефективність комбінату. Це допомагає ще більше зменшити вуглецевий слід нашої продукції, а також допомагає клієнтам досягти цілей сталого розвитку».
Lecta розробила новий металізований папір із функціями, спеціально орієнтованими на гнучке пакування. Ці продукти, що підлягають вторинній переробці, створені щоб замінити деякі матеріали, які містять пластик.
З січня 2024 р. Sappi Europe збирається підвищити ціни на високоякісний папір на 7-10%. У своїй заяві виробник пакувального та спеціального паперу зазначив, що збільшення зроблено, щоб подолати поточні інфляційні витрати, і потрібне «для підтримки життєздатності бізнесу Sappi», а фактична сума «залежить від продукту та ринкових обставин».