Гігант паперової промисловості Antalis підписав обов’язкову угоду щодо придбання Club Groupe, Digital Printing France та Technical Digital Printing (TDP) – длязміцнення позицій на ринку в Європі. Угода була оголошена минулого тижня і залишається предметом звичайних умов.
Перша презентація рішення Project Goldsmith (проєкт «Ювелір») відбулася на нещодавній виставці-конференції у Чикаго — Amplify, the Print Finishing & Embellishment Event, присвяченій насамперед цифровому облагороджуванню та можливостям друку CMYK+. Рішення презентував Майк Скраттон, директор з технологій та стратегії в галузі друку компанії Adobe.
13 червня 2025 року в Цюриху (Швейцарія) відбулася щорічна конференція Print Matters 2025, організована Intergraf і NOPA за участі Всесвітнього форуму друку та комунікацій (WPCF). Захід зібрав понад 100 представників поліграфічної галузі з більш ніж 27 країн. Він став важливою платформою для обговорення ключових тенденцій, викликів та перспектив галузі.
Компанія Canon, провідний виробник високоякісних флексографічних друкарських машин для друку на етикетках та картоні, оголосила про призначення нового керуючого директора компанії Edale — Лахлана Бердса.
Seiko Epson Corporation («Epson») представить систему прямого друку на предметах — рішення для струменевого друку безпосередньо на 3D-об’єктах — на виставці Automatica, яка проходитиме у Messe München, Німеччина, з 24 по 27 червня 2025 року. Automatica — це провідна світова виставка інтелектуальної автоматизації та робототехніки. Це буде перша міжнародна демонстрація цього рішення. Подія стане стартовим майданчиком для глобальної комерціалізації системи.
Хоча цифрові платформи активно розвиваються, нові дослідження Two Sides Trend Tracker 2025 показують, що друковані матеріали залишаються важливими для споживачів, особливо у питаннях розуміння, довіри та навчання.
Із запуском Програми циркулярної економіки ЄС, зокрема PPWR (Регламент щодо паковання та відходів паковання), сталий розвиток став пріоритетом №1 у галузі друку етикеток і паковання — не лише в Європі, а й у всьому світі. Уряди ухвалюють нове законодавство щодо переробки, заборони одноразового пластику, а бренди висувають дедалі жорсткіші вимоги до постачальників.
Siegwerk, один із провідних світових постачальників друкарських фарб і покриттів для пакування та етикеток, оголосив про приєднання до topac — інноваційного міжгалузевого альянсу, що об’єднує учасників ринку тютюнового паковання. Метою цієї незалежної платформи є сприяння обміну знаннями, поширення актуальних ринкових і технологічних оновлень, а також підтримка друкарів, переробників і власників брендів за допомогою передових практик і новітніх тенденцій.
Вперше у світі опубліковано дитячу книгу, виготовлену на папері з перероблених кавових чашок за допомогою новаторського процесу CupCycling® Джеймса Кроппера. Кожна книга виготовлена з 13 використаних кавових чашок, що перетворює повсякденні відходи на практичний урок сталого розвитку для дітей.
Hunter Luxury співпрацює з сімейною винокурнею William Grant & Sons, щоб знову розширити межі розповіді історій в пакованні, цього разу створивши фантастичний подарунковий набір Whimsical Watering Can для бренду супер-преміального джину Hendrick’s.