Зарегистрован: 2010-12-27
Карма: 21
Активен в категориях: Маркетинг та менеджмент у поліграфії, Postpress, Гофрокартон, Вертикальні ринки, Друк на тканині, Нові медіа, Виробництво етикетки та паковання
Генеральний директор Heidelberg д-р Людвін Монц і фінансовий директор Таня фон дер Гольц розповідають на корпоративному сайті компанії про фінансовий рік, що щойно закінчився, і про подальші цілі.
Компанія Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) перевищила цілі у складному 2022/2023ф.р.. Продажі компанії склали €2,435 млрд порівняно з €2,183 млрд в попередньому році, що становить приблизно 12% зростання. Скоригований операційний результат зріс з 5,1 до 7,2%. Вільний грошовий потік був позитивним і становив €72 млн, але ця цифра виграла від одноразових ефектів.
Засновник та власник FLOCASE Владислав Стрєльцов проти того, щоб його компанію хтось асоціював з друкарнею. Підприємець наполягає, що FLOCASE – виробнича компанія повного циклу, що розробляє паковання та інші вироби та торгує ними.
... щоб створити більше можливостей для клієнтів для досягнення прибуткового зростання, оголосивши про перші УФ-світлодіодні чорнила для струменевого друку для термоформованих 3D-вивісок і дисплеїв, а також про ще один прорив у аналого-цифровій трансформації — однопрохідний принтер Nozomi 14000 SD для вивісок і графічних зображень, який більш ніж удвічі продуктивніший за найшвидший багатопрохідний принтер.
WrapFest – це нова подія, присвячена виключно обклеюванню автомобілів, започаткована FESPA, мала шалений успіх, оскільки вперше відбулася в Сільверстоуні.
Згідно з маркетинговими дослідженнями, обсяг ринку цифрового текстильного друку становив у 2020 р. понад $2 млрд. Очікується, що до 2030 р. ринок зросте до $8 млрд з CAGR (сукупний річний темп зростання) 15%.
У першому інтерв’ю від моменту вступу на посаду Президента Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH Кійотака Сухара ділиться своїми враженнями від Konica Minolta Europe, її інноваційним духом і багатою історією, що налічує понад 150 років.
DPI.UA є однією з провідних цифрових друкарень в Україні. Її основні переваги – високий рівень автоматизації виробництва та мережева структура з офісами в Івано-Франківську та Львові.
Перш ніж читати цю статтю або перегорнути сторінку і перейти до ознайомлення з іншою інформацією, задайте собі декілька питань. Як часто на зборах ми говоримо про потребу скоротити терміни виготовлення продукції?
У 2023 році бренди та виробники паковання мають ставати гнучкішими, щоб залишатися конкурентоспроможними і розвиватися. Пакувальники прагнутимуть усіма доступними способами підвищувати ефективність, екологічність та технологічність, оптимізувати ланцюжок постачання, – вважають автори звіту «Пакувальні тренди 2023», опублікованого компанією Esko.