Зарегистрован: 2010-12-27
Карма: 21
Активен в категориях: Обладнання, Цифровий друк, Маркетинг та менеджмент у поліграфії, Автоматизація, Індустріальне застосування поліграфії, Технологія, Профі поліграфії
Це розповідь про легендарну ЦДМ з унікальними продуктивністю та швидкістю роботи, що друкує у не досить поширеному в цифровому друці форматі В3.
Харківська друкарня PrintHouse утворилася на базі мережі копі-шопів, що надавали послуги з копіювання та роздруковування креслень для студентів. З часом компанія розширювала парк устаткування, враховуючи ринкові потреби своїх клієнтів, і у 2014 р. фактично перетворилася на друкарню, що виготовляє значний спектр друкованої продукції, переважно за напрямами цифрового та широкоформатного друку.
ПрАТ «Київполіграфмаш», якому 2022 р. виповнюється 60 років, є підприємством поліграфічного машинобудування, що спеціалізується на розробці та виробництві складних машин для поліграфії та паковання. На підприємстві виготовляються флексографічні, бобінорізальні, фальцювальні, ниткозшивні поліграфічні машини, дротозшивні поліграфічні й тарні машини, промислові ламінатори, друкарсько-висікальні лінії та устаткування для виготовлення гофрокартонної тари, а також запасні частини до різноманітного поліграфічного обладнання. За прийнятних технічних характеристик це устаткування вигідно відрізняється надійністю, зручністю у експлуатації та помірними цінами.
Цього року провідний прем’єр-партнер Xerox, компанія «Мегапринт» відзначає 20-річчя від дня заснування
Лояльність клієнтів. Масштабування бізнесу. Оптимізація витрат
У компанії інстальовано ЦДМ Xerox® Versant 4100 Press, що надало компанії низку конкурентних переваг
А також про те, які «вузькі місця» допомогла усунути ця інноваційна друкарська машина
Або «коронакриза» як каталізатор диверсифікації
Можливість прикрашати друковані матеріали не є чимось новим та унікальним, пише Тріш Вітковські у публікації у WhatTheyThǃnk, оскільки чимало постачальників послуг друку вкладають кошти у найсучасніші можливості з декорування друкованої продукції в останні роки. Декорування залишається актуальним, така продукція цінується споживачами. Здатність прикрашати друк додатковими ефектами – це можливість для друкарень досягнути успіхів у впровадженні ідей та демонстрації своєї творчості. Тріш Вітковські пропонує ознайомитися з прикладами чудово оздоблених виробів у кількох категоріях, включаючи матеріали для прямої поштової розсилки, паковання та рекламну поліграфію для просування.
Текст: Мельников О. В., д-р екон. наук, професор ІТ СТЕП Університету