Зарегистрован: 2010-12-27
Карма: 21
Активен в категориях: Нові медіа, Новини в Україні, Printers Against War, Новини поліграфії, Postpress, Різне, Маркетинг та менеджмент у поліграфії
У 2023 р. глобальний рекламний ринок покаже зростання на 4,8%, до $833 млрд, сповільнюючись з 6,6% ($795 млрд) у 2022 р., зазначено у прогнозі Magna Global (підрозділ міжнародної рекламної групи IPG Mediabrands). Компанія знизила свій червневий прогноз на 2023 р. на 1,5% «через погіршення макроекономічних умов».
Потужне краматорське поліграфічне підприємство, яке свого часу друкувало 27 газет регіону, після багатьох місяців простою знов випускає пресу. Так, за сприяння НСЖУ в Краматорську побачили світ лиманська «Зоря» і бахмутський «Вперед».
У 2021 р. ми порушили багаторічну традицію та не зробили традиційне інтерв’ю з Михайлом Онищенком, генеральним директором компанії MacHOUSE. Як зазначає під час чергової зустрічі він сам, за сприйняттям, 2021 р. вже настільки далекий, що складно навіть згадати, що було у ньому. Натомість, є про що поговорити за підсумками 2022 р., найскладнішого в історії сучасної України.
Підприємець з Харкова, власник компанії «Адар» Кирило Климовський до теперішнього часу створив та розвиває три самодостатні, але взаємопов’язані напрямки бізнесу:
Торік компанія «Мегатрейд» здобула статус офіційного дистрибутора в Україні відомого виробника додрукарського та післядрукарського устаткування компанії Grafmasz (Польща).
Галузь рухається до реалізації концепції Print 4.0. Її ключові особливості:
Компанія «Мегатрейд», офіційний представник в Україні Ricoh International, яка також успішно представляє інтереси багатьох виробників післядрукарського устаткування у нашій державі та на деяких європейських та азіатських ринках, провела чудовий 2021 рік.
Компанія з Одеси при повній зброї увійшла у «високий сезон» в поліграфії.
Ця історія надихає та навіть трошки дивує. Бо лише за 8 років «Центр реклами», компанія з провінційної Олександрії, придбала власне приміщення та створила багатопрофільне виробництво різноманітної рекламної продукції та POS-матеріалів. А її керівник впевнено говорить про життя після Перемоги, про свої амбітні плани з підкорення рекламного ринку України. Це пояснюється не лише вдачею Максима Кудиновича, його бізнесовим хистом. Мабуть, підприємцеві вдалося обрати компетентного партнера, на якого можна покластися в будь-якій, навіть надскладній ситуації. Цим партнером для «Центру реклами» стала Media Print Ukraine.
Для ТзОВ «Репро Студія Діалог» отримання сертифікату ISO 9001-2015 з управління якістю – подія водночас і значуща, й буденна. Значуща, бо це насамперед клієнто-орієнтований крок: як компанії з України, так і зарубіжні замовники репро-студії надають послуги міжнародним корпораціям, і неодмінна вимога з боку останніх – сертифікація всього ланцюжку створення продукції за міжнародними стандартами. А буденною ми назвали цю подію, бо для ТзОВ «Репро Студія Діалог» – сертифікат ISO 9001-2015, скоріше, еквівалент та винагорода за всі попередні зусилля з безперервної побудови в Україні сучасного підприємства, яке на найвищому рівні надає додрукарські послуги чисельним виробникам етикетки, картонного та гофропаковання.