Компанія Amcor оголосила про запуск в Європі нових плівок для термоформування PrimeSeal і DairySeal, з можливістю переробки, для паковання м’яса та молочних продуктів.
CellMark об’єднала свої бізнес-одиниці паперу та паковання (CellMark Paper та CellMark Packaging) у новий підрозділ CellMark Packaging & Paper.
Після чотирьох місяців перемовин Reno de Medici відновить виробництво макулатурного картону на заводі в італійській комуні Вілла-Санта-Лучія. Підприємство було зупинено наприкінці серпня 2022 р. через закриття місцевих очисних споруд, які використовувалися комбінатом.
Щоб зменшити кількість відходів полімерного паковання, JBM Packaging, виробник екологічно чистих, гнучких пакувальних рішень запустив EcoView™, нову лінію паперового паковання з віконцями без полімерів.
Фінський лісопромисловий холдинг UPM оголосив про швидке завершення робіт із будівництва целюлозного заводу в Уругваї. Запуск в експлуатацію комбінату у Пасо-де-лос-Торос очікується наприкінці 1 кв. 2023 року.
Компанія XSYS оголосила про підвищення цін на флексопластини nyloflex. З 1 лютого 2023 року вони подорожчають на 6–9%. XSYS зазначає, що галузь переживає ідеальний шторм з рекордною інфляцією і обмеженнями в ланцюжку постачань.
Гігієна та безпека харчових продуктів завжди були важливими, але коронавірус підкреслив потребу підвищити обізнаність та пильність. Споживачів просили частіше мити та дезінфікувати руки, і це спонукало їх очікувати високого рівня захисту в місцях продажу.
Запуском автомобільної самоклейної плівки Fedrigoni відкриває новий напрямок у бізнесі Ri-Jet C50 Ultimate Slide&Tack.
Stora Enso інвестує €38 млн у виробництво невибіленої крафт-целюлози на підприємстві Enocell у Фінляндії та €42 млн у вдосконалення виробництва розпушеної целюлози на шведському заводі Skutskar.
Mitsubishi HiTec Paper Europe повідомила про чергове глобальне підвищення цін на крейдовані спеціальні папери. З 1 лютого 2023 р. на 7–9% подорожчають: