Питання підбору та привабливості галузі тісно пов’язане з іміджем поліграфічних професій. Ремі Тугуей, викладач у галузі поліграфії, тренер і директор з досліджень і розробок ПЗ у «Drupa Essentials: залучення нових талантів – людські ресурси та можливості штучного інтелекту» пропонує спостереження за поточною ситуацією та обговорює роль ШІ та людських ресурсів у побудові кращого майбутнього.
Ліцензування паковань у Європі є складним питанням, оскільки кожна країна має власні закони та правила. Щоб працювати в різних країнах, компаніям може знадобитися отримання кількох ліцензій, оскільки існують різні системи та організації ліцензування.
Світове турне виставки drupa, яка проходитиме з 28 травня по 7 червня 2024 р., розпочалося з осінніх презентацій на Філіппінах та Китаї. Девіз саміту з просування друкованої продукції — «Можливість цифрової та сталої трансформації». Відомі доповідачі з Heidelberg, IST Metz, KAMA, Koenig & Bouer, Leonard Kurz, Müller Martini, Polar та Windmöller & Hölscher Group надали під час туру цікаву інформацію про галузь.
Виставки Intertextile Shanghai Home Textiles знову готуються як комплексна глобальна платформа та пройдуть у Національному виставковому та конференц-центрі Intertextile Shanghai Home Textiles 6–8 березня та 14–16 серпня 2024 року.
Fujifilm оголосила про збільшення на 85% використання своєї послуги друку фотографій у цифрових кіосках. Послугу було запущено у флагманському магазині «Будинок фотографії» (House of Photography) в Ковент-Гардені торік, й відтоді було надруковано понад 35 000 фотографій.
Представники WestRock підписали угоди з ENGIE North America про постачання відновлюваної електроенергії до енергосистеми США.
Цифровий друк текстилю дедалі частіше використовується для створення модного одягу. Так для друку колекцій на недавньому Тижні моди в Джакарті були використані принтери Epson Monna Lisa.
Компанія Meta Platforms заявила, що з 2024 р. рекламодавці мають повідомляти про те, чи зображує змінена або створена ними реклама реальних людей, які роблять або говорять щось, чого вони насправді не робили, або чи створюють вони в цифровому вигляді неіснуючу людину, яка виглядає як реальна.
У жовтні у кількох районах Києва прибрали понад 2,5 тис. рекламних вивісок, які порушували міські стандарти. Близько тисячі одиниць демонтували комунальники, решту познімали самі власники бізнесу.
FESPA збільшила розмір наступної виставки FESPA Middle East (29-31 січня 2024 року у виставковому центрі Дубая) на 40%, додавши третій павільон. Це рішення було прийнято через зацікавлення до події з боку глобальних постачальників і регіональних дистрибуторів.