Прагнучи спростити досвід друку клієнтів, Cloudprinter.com (сервіс з українським корінням) повідомляє про інтеграцію з Dropbox – співпрацю, яка об’єднує найкраще з хмарного сховища та друку за вимогою.
Питання підбору та привабливості галузі тісно пов’язане з іміджем поліграфічних професій. Ремі Тугуей, викладач у галузі поліграфії, тренер і директор з досліджень і розробок ПЗ у «Drupa Essentials: залучення нових талантів – людські ресурси та можливості штучного інтелекту» пропонує спостереження за поточною ситуацією та обговорює роль ШІ та людських ресурсів у побудові кращого майбутнього.
Ліцензування паковань у Європі є складним питанням, оскільки кожна країна має власні закони та правила. Щоб працювати в різних країнах, компаніям може знадобитися отримання кількох ліцензій, оскільки існують різні системи та організації ліцензування.
Світове турне виставки drupa, яка проходитиме з 28 травня по 7 червня 2024 р., розпочалося з осінніх презентацій на Філіппінах та Китаї. Девіз саміту з просування друкованої продукції — «Можливість цифрової та сталої трансформації». Відомі доповідачі з Heidelberg, IST Metz, KAMA, Koenig & Bouer, Leonard Kurz, Müller Martini, Polar та Windmöller & Hölscher Group надали під час туру цікаву інформацію про галузь.
Виставки Intertextile Shanghai Home Textiles знову готуються як комплексна глобальна платформа та пройдуть у Національному виставковому та конференц-центрі Intertextile Shanghai Home Textiles 6–8 березня та 14–16 серпня 2024 року.
Fujifilm оголосила про збільшення на 85% використання своєї послуги друку фотографій у цифрових кіосках. Послугу було запущено у флагманському магазині «Будинок фотографії» (House of Photography) в Ковент-Гардені торік, й відтоді було надруковано понад 35 000 фотографій.
Представники WestRock підписали угоди з ENGIE North America про постачання відновлюваної електроенергії до енергосистеми США.
Цифровий друк текстилю дедалі частіше використовується для створення модного одягу. Так для друку колекцій на недавньому Тижні моди в Джакарті були використані принтери Epson Monna Lisa.
Компанія Meta Platforms заявила, що з 2024 р. рекламодавці мають повідомляти про те, чи зображує змінена або створена ними реклама реальних людей, які роблять або говорять щось, чого вони насправді не робили, або чи створюють вони в цифровому вигляді неіснуючу людину, яка виглядає як реальна.
У жовтні у кількох районах Києва прибрали понад 2,5 тис. рекламних вивісок, які порушували міські стандарти. Близько тисячі одиниць демонтували комунальники, решту познімали самі власники бізнесу.