74-й Франкфуртський книжковий ярмарок (19-23 жовтня 2022 року) відвідало 93 000 фахівців (2021 р. — 36 000) та 87 000 приватних відвідувачів (2021 р. — 37 500). Понад 4000 експонентів із 95 країн взяли участь у виставці. Про захід повідомили близько 6400 представників ЗМІ.
Esko та GMG об’єднали зусилля для інтеграції між GMG OpenColor та Esko ArtPro+. Програмний конектор буде запущено у листопаді 2022 року.
Портал голландських підприємців VNO-NCW опублікував наприкінці вересня бесіду із власником великої європейської мережі друкарень Royal Printing Em. De Jong. У ній генеральний директор підприємства Стійн де Йонг каже, що подвоєння витрат на електроенергію практично нестерпне для його поліграфічного бізнесу. «Я б’ю на сполох від імені всього ділового співтовариства», — каже він.
У польській столиці вшанували пам’ять повстанців, які боролись за приміщення Польської друкарні цінних паперів під час Варшавського повстання
Паперові газети пережили рекордні два тижні, оскільки жителі Великобританії кинулися купувати пам’ятні випуски газет. Величезний суспільний інтерес до смерті королеви та її державних похоронів спровокував вибух продажу багатьох газет у Великій Британії.
З 28 по 30 вересня в Ташкенті відбувається галузевий захід, присвячений пакованню та друкованій індустрії в Узбекистані.
Іспанська компанія Pasaban у черговий раз поставила компанії Cartones Ponderosa (Мексика) нову машину для розкрою картону. Співпраця триває вже понад 30 років, і Ponderosa неодноразово довіряла Pasaban будівництво нових конвертерних машин. Наразі компанія експлуатує 7 верстатів виробництва Pasaban.
Компанія Avery Dennison відкрила п’ятий виробничий комплекс у Великій Нойді, що свідчить про впевненість у зростанні індійської пакувальної промисловості. Компанія інвестувала близько $30,8 млн у створення нового підприємства, довівши обсяг інвестицій в Індії до $123,5 млн.
ECCO Leather – це глобальний інноваційний шкіряний завод, який виготовляє взуття та шкіряні вироби класу люкс, який називає себе першим у світі шкіряним заводом, орієнтованим на індивідуальний дизайн. Нещодавні інвестиції у технологічне рішення Agfa Alussa для друку на шкірі дають змогу створювати повністю персоналізовані вироби в будь-якому обсязі і в будь-який час.
З 8 по 10 вересня у Міжнародному виставковому центрі на Кіпсалі проходила найважливіша подія продовольчої галузі Балтії — виставка Riga Food 2022. 412 міжнародних та місцевих компаній з 23 країн на своїх стендах представили інноваційну та новітню продукцію, технології та обладнання для її виробництва. За три дні виставку на Кіпсалі відвідали 20347 фахівців.