Комплекс для попередньої обробки тканин представлений передусім трансферним пресом з автоматичним розкриттям Schulze Blue Line Press DTG Basic–S та грунтувальником (праймер машина) для тканини Schulze PRETREATmaker BASIC. Трансферний прес з автоматичним розкриттям модель Schulze Blue Line Press DTG Basic–S з робочою поверхнею 40x45 см адаптований для закріплення зображень, надрукованих за допомогою прямого друку на текстиль лазерними та ІНК-джет принтерами. Також дана модель пресу рекомендована для грунтування (пропитування) тканин за допомогою не лише праймер-машини Schulze PRETREATmaker Basic (40x45 см), але і сублімаційного друку.
Чому світ обирає Ambient?Ambient Media:- Дивують, забезпечуючи більш глибокий контакт з потенційними клієнтами.- Не дратують завдяки ненав'язливій взаємодії зі споживачами.- Надовго залишаються в пам'яті завдяки креативності.- Мають ефект вірусності – споживачі із задоволенням розносять цю рекламу, розповідаючи знайомим, розшарюючи фото в соціальних мережах.- Викликають бажання дізнатися більше про товар, що підніс такий приємний емоційний сюрприз.Як вразити за допомогою Ambient?Вивчайте спосіб життя і звички цільової аудиторії, спікуйтеся с творчими людьми, вирушайте "в поле" – парки, центр міста, метро, стадіони, міський транспорт, кафе, ресторани і, звичайно ж, на #REX_2018 з 25 по 27 вересня у ВЦ "КиївЕкспоПлаза"!
Усі виставки Євроіндекс третій рік поспіль демонструють стійке зростання нових учасників. #REX_2018 — не виключення. Вперше вітаємо на виставках: Bee Club, Framewood, futbolka.ua, Led Board, Locker's, NoteDeco (Польща), Promo_bono, Start Mobile, Авс Креатив, «Альт лазер», ДК Бизнес-Партнер, «Крона», «Мастер друк», Типографія Домінанта Прінт, «Трафаретік» та інші.
Холдинговая компания «Бумажный змей» имеет честь пригласить Вас посетить наш стенд на XXII международной выставке REX, которая пройдет с 25 по 27 сентября 2018 года в выставочном центре КиевЭкспоПлаза. Стенд компаний Холдинга расположится в зоне T-REX (выставка современной печати).
Втомившись від одноманітних глобальних брендів та агресивної реклами, ми шукаємо щось своє, рідне, зроблене з душею, а не на фабриці в Китаї. Тому виготовлена вручну за унікальними рецептами крафтова продукція сьогодні впевнено розширює коло прихильників. До того ж, невеликі виробники відповідальніше ставляться до якості, швидше та гнучкіше адаптуються до запитів споживачів, ніж великі підприємства. Станом на 1 січня 2018 року в Україні працює понад 45 тис. фермерських господарств, що займаються тваринництвом, вирощують овочі, ягоди, зелень, спеції, виготовляють сири, ковбаси, розмаїту молочну продукцію, варять пиво й виробляють вино.