Міхал Савка, який раніше обіймав посаду директора Arctic Paper Polska, 12 лютого 2014 р. був призначений членом Ради директорів та директором з продажу Arctic Paper SA, таким чином перейнявши обов’язки, які раніше виконував Вольфганг Любберт, призначений 27 листопада 2013 року генеральним директором Arctic Paper SA.Міхал Савка, який працює в Arctic Paper з 1996 року, має глибокі знання і досвід в паперовій промисловості, а також в продажу / маркетингу на експортних ринках. Наявність цих переваг доповнить і ще більше посилить управлінську команду Arctic Paper. Міхал Савка є випускником Московського державного інституту міжнародних відносин (МДІМВ). Перед початком роботи в паперовій промисловості Міхал Савка обіймав посади в сфері продажу та маркетингу в текстильній промисловості.Вольфганг Любберт, генеральний директор Arctic Paper SA, прокоментував це призначення так: "Ми дуже раді , що Міхал приєднався до управлінської команди Arctic Paper. Він має великий досвід роботи в продажах завдяки обов'язкам, які він виконував в якості директора Arctic Paper Polska. Я впевнений, що він добре впорається з новим призначенням, і працюватиме з нами для досягнення все нових і нових успіхів для Arctic Paper".Міхал Савка, директор Arctic Paper SA з продажу, сказав: "Я відчуваю, що в Arctic Paper є перспективне майбутнє і великий потенціал, і я дуже натхненний і оптимістично налаштований щодо початку роботи на цих нових посадах. Завдяки роботі я і моя команда домоглися успіху в Польщі та на інших ринках. Я впевнений, що я можу принести цінні знання ринку і досвід як в управлінську команду, так і до складу Ради директорів Arctic Paper SA".П. Савку на посаді директора Arctic Paper Polska замінить Анджей Кучборскі, який в даний час працює менеджером з продажу в Arctic Paper Polska.
Під час розробки асортименту пакувальних матеріалів фабрикою Arctic Paper Grycksbo було здійснено дизайнерський проект зі шведською школою графічного дизайну Broby Grafiska. В результаті з’явилася ціла низка новаторських рішень в упаковці, які демонструютьможливості використання відбіленого крейдованого цільного картону AP-Tec Pack. Broby Grafiska, в Сюнне, Швеція, — добре відомий навчальний заклад, який поєднує теоретичне та практичне навчання у тісній співпраці з роботодавцями та промисловістю. Щороку заклад приймає на навчання 116 студентів, в основному за програмами з графічних комунікацій, дизайну упаковки і управління пакувальним виробництвом. Студенти курсу з дизайну упаковки регулярно беруть участь у різних дизайнерських конкурсах і завоювали безліч нагород.“Коли ми досягли певного моменту в нашій роботі з розробки AP-Tec Pack, у нас виникла ідея дизайнерського проекту з Broby Grafiska”, - говорить Яана Олрус, продакт-менеджер з крейдованих паперів Arctic Paper. “Вони добре відомі своєю програмою навчання з дизайну упаковки, отже було логічним кроком попросити одну з груп студентів випробувати в дизайнерському проекті можливості нашого нового картону.”Завдання полягало в тому, щоб створити привабливу упаковку для косметичного набору за допомогою AP-Tec Pack 250 г/м2. Під час створення різних паковань студентам було запропоновано протестувати матеріал, щоб побачити досягнення дизайну і друку, і, отже, привабливості на полицях магазинів. “Природна особиста гігієна” — такою була тема, яку мали розвивати студенти.“Студенти мали велику свободу вибору косметичної продукції та створення привабливої упаковки, і в той же час могли випробувати матеріал фізично”, - говорить Матс Олссон, викладач з дизайну в Broby Grafiska. “Упаковки були створені за допомогою ArtiosCAD, програмного забезпечення від компанії Esko, і надруковані на УФ-принтері або лазерному принтері. Видрукувані аркуші були вирізані в пристрої для вироблення зразків Kongsberg XL20 і зібрані вручну, деякі з застосуванням клею, деякі без.
Hewlett-Packard обнародовал финансовые показатели первого квартала. Выручка компании составили $28,2 млрд., что на 1% ниже показателя аналогичного периода предыдущего года. Компьютерный гигант получил прибыль в размере $1,4 млрд. — на 16% выше, чем в прошлом году.
CAPE Systems разрабатывает ПО для оптимизации загрузки паллет и цепочки поставок. В Esko уверены, что эти инструменты по достоинству оценят пользователи решений ArtiosCAD и CAPE, которые смогут эффективнее работать с цепочками поставки упаковки. ПО CAPE PACK уже тесно интегрировано с ПО ArtiosCAD, которое использует его данные в расчетах и моделировании.
В первой половине 2014 г. Heidelberg проведет серию мероприятий в демонстрационном центре Print Media Center (PMC): дни открытых дверей (26 и 27 марта, 10 апреля, 22 мая, 26 июня) и информационные дни.
Canon Europe поздравляет Джона Стэнмейера — победителя конкурса WorldPress Photo 2013 года. На его фотографии, взявшей главный приз, изображены африканские беженцы, ночью на берегу моря в Джибути поднимающие вверх свои мобильные телефоны, чтобы поймать дешевый сигнал из соседнего Сомали — это их единственная возможность связаться с родными за границей. Этот снимок, сделанный для журнала National Geographic, получил также первый приз в категории« Проблемы современности — одиночная фотография».
На прошедшей во Франции выставке C!Print компания Mimaki демонстрировала улучшенный широкоформатный струйный принтер JV33.
«НИССА Дистрибуция» стала официальным представителем итальянской компании MS на территории России и стран СНГ.
Konica Minolta объявила о создании сообщества пользователей цифровых печатных машин Bizhub, которое получило название Prokom. На начальном этапе Prokom будет получать финансирование от Konica Minolta, а впоследствии станет самостоятельной организацией, функционирующей за счет членских взносов участников.
Согласно исследованию IDC MarketScape, Xerox второй год подряд остается одним из мировых лидеров в сегменте «умных» МФУ. По данным отчета, наиболее выдающимся достижением корпорации в 2013 г/ стал запуск программно-аппаратной платформы Xerox ConnectKey®, которая также была удостоена премии в области инновационных технологий от компании Frost & Sullivan.