Зарегистрован: 2010-12-27
Карма: 21
Активен в категориях: Маркетинг та менеджмент у поліграфії, Prepress, Цифровий друк, Широкоформатний друк
На сайті https://www.printingnews.com/ та у журналі WhatTheyTh!nk опубліковано інтерв’ю Ральфа Шльозера з генеральним директором компанії Heidelberger Druckmaschinen AG Райнером Хундсдорфером та керівником сервісної служби Heidelberg у Північній Америці Седріком Мюнзінгом – «Executive Q&A».
Двадцятирічна історія ТзОВ «Репро Студія Діалог» нерозривно пов’язана зі становленням індустрій гнучкого паковання та виготовлення етикетки в Україні. Компанія від самого початку розвитку зробила ставку на запровадження інноваційних технологій виготовлення друкарських форм – спочатку від компанії DuPont, згодом, після ретельного аналізу технологій, представлених на світовому ринку, ТзОВ «Репро Студія Діалог» надала перевагу також рішенням від компанії Esko, які чудово узгоджувалися з технологіями та матеріалами DuPont. Завдяки зусиллям компанії зі Львова технології спеціального растрування HD Flexo, мікрорастрування плашок Pixel+ від компанії Esko та технологія DuPont™ Cyrel® DigiFlow з виготовлення друкарських форм з пласкою поверхнею друкувальних елементів стали стандартом в галузі. Після масштабування бізнесу та відкриття представництва у Києві в 2017 р., за три роки ТзОВ «Репро Студія Діалог» робить експансію у відносно новий для себе сегмент ринку – виготовлення флексоформ з монтажем на «фартух» для виробництв гофропаковання. І знову є всі підстави вважати, що рішення, які пропонують львів’яни, дадуть змогу підвищити культуру галузі з виробництва гофротари – і цей процес, власне, вже відбувається. Із яким багажем зустріла двадцятиріччя ТзОВ «Репро Студія Діалог» та які цікаві пропозиції для ринку поліграфії є сьогодні в портфелі компанії розповіли засновник та директор Петро Заремба, технічний директор Олег Солодуха та комерційний директор Богдан Волошин.
Для ТОВ «Друкарка» інсталяція ЦДМ Konica Minolta AccurioPress C6085 стала цілком логічним кроком з розвитку. Адже компанія вже доклала значних зусиль з диверсифікації, розраховує залучити нові аудиторії клієнтів – переважно з сегменту В2В (рекламні агенції та кінцеві замовники), яким готова запропонувати якісний цифровий друк за помірною ціною, зручні інструменти розміщення замовлень та супутні послуги з широкоформатного друку та виготовлення брендованих виробів з тканини.
На українському ринку оперативної поліграфії чимало компаній настільки зосереджені на поточній роботі, що не мають часу озирнутися й побачити, як змінилося бізнес-середовище, й чи відповідає їхня бізнес-модель ринковим умовам. Не кажучи вже про стратегічне бачення: як лишатися конкурентоздатними за рік чи у більш віддаленій перспективі.
Текст: Филипп Купин
Сімейна друкарня Sимвол («Символ») з Хмельницького розцінює Konica Minolta Ukraine як стратегічного партнера. Й довіряє основному постачальнику устаткування настільки, що перш ніж придбати ЦДМ новітньої серії для малих та середніх друкарень Konica Minolta AccurioPress C4070, навіть не проводила комплексні тестування можливостей машини в умовах демо-залу Konica Minolta. Проте розмова з власником друкарні Sимвол Дмитром Сікорським засвідчила, що всі потрібні випробування нещодавно встановленої ЦДМ компанія вже провела – у виробничих умовах! Та постійно відкриває для себе нові можливості Konica Minolta AccurioPress C4070.
Друкарня «Глянець» є одним з трьох найбільш відомих на ринку України сервісів збірних накладів. Компанія надає послуги з офсетного, цифрового та широкоформатного друку. Корпоративні стандарти «Глянцю» базуються на декількох важливих цінностях – клієнтоорієнтованість, уніфікований товарний асортимент, зважений підхід до цінової політики. Певний час друкарня «Глянець» працює над формуванням власного виробництва. Зокрема нещодавнє придбання двох промислових ЦДМ (Ricoh Pro™ C7200X та Ricoh Pro™ C9200) дало змогу суттєво покращити якість цифрового друку, терміни виконання замовлень.
Програмне забезпечення – нова інфраструктура вашого друкарського бізнесу
Так само, як нафта була товаром, що забезпечив успіх Промислової революції, так зростання обсягів даних в геометричній прогресії впливає на епоху цифрової трансформації, що називається «четвертою промисловою революцією», зазначає у матеріалі на printingnews.com Престон Геррін (консультант із питань стратегії, зростання та ефективності; створення високоефективних, команд та організацій).