Зарегистрован: 2022-01-24
Карма: 0
Активен в категориях: Маркетинг та менеджмент у поліграфії, Різне, Обладнання, Матеріали
У 2018 р. Джоан Гор писала про нове покоління покупців друку, якому властиві інші клієнтські очікування, ніж у попереднього покоління. Ці очікування значно більші, ніж ціни та функціонал менеджера. Покупці поліграфії нової генерації цінують клієнтський досвід, який залежить від того, як компанія спілкується та взаємодіє з клієнтом.
Міжнародну виставку реклами та поліграфії RemaDays перенесли на 23–25 березня 2022 року.
Шаленим роком злетів і падінь, а також унікальних труднощів називає Тріш Вітковськи 2021 у своїй публікації на WhatTheyTh!nk.com, але, на думку фахівця, категорія фінішної обробки впоралася з викликами, а виробники представили безліч нових пропозицій і можливостей. Ми дещо доповнимо перелік Тріша, отже пропонуємо згадати, які найбільш цікаві розробки було представлено в різних сегментах обладнання та матеріалів для постпресу.
Після підвищення цін на папір на початку 2022 р. його виробники оголошують про подальші надбавки.
Підприємець Кирило Климовський на ринку поліграфії вісім років. Сьогодні ним створено три самодостатні, але при цьому взаємопов’язані напрямки: виготовлення картонних коробок, цифровий друк та наймолодший напрямок – окреме виробництво крафт-пакетів в рамках підприємства ТОВ «ПЕБЕГС».