Вперше ця технологія, яка дозволяє отримати матову поверхню у етикетки, надрукованої струменевим способом, була представлена на вересневій виставці LabelExpo Americas 2024 у США. Вона дає змогу досягти преміального виду етикетки за рахунок усунення традиційної цифрової глянсової поверхні відбитків, однієї з головних перешкод для впровадження цифрової струменевої етикетки у низці галузей.
Це особливо популярно в таких сегментах, як винна етикетка, де бренди вимагають вишуканого матового оздоблення. З урахуванням того, що обсяг світового ринку винних етикеток оцінюється більш ніж у $3,5 млрд в 2024 р. і має стійку тенденцію до зростання, завдяки якій, як очікується, досягне $5,8 млрд до 2033 р., нова технологія має всі шанси швидко окупитися.
Генеральний директор Gallus Group Даріо Урбінаті зазначив: «Досі матове оздоблення для цифрового струменевого друку було можливе лише через додавання інтегрованих флексографічних пристроїв або обладнання для післядрукарської обробки з нанесенням матових покриттів, що ускладнювало процес, збільшуючи витрати та час виробництва. Тепер, за відсутності потреби наносити подібні лаки, клієнти можуть скористатися різними ефективними можливостями, зберігаючи при цьому текстуру бажаного матеріалу».
Технологія Gallus MatteJet розроблена для інтеграції з етикетковою ЦПМ Gallus One із шириною друку як 340, так і 430 мм. Технічні подробиці нової технології Gallus не наводить, обмежившись повідомленням, що ефект створюється натисканням однієї кнопки та за допомогою спеціальної УФ-лампи від британської GEW.