Щоб підкреслити потребу в більш доступній інформації про паковання, Roland DG замовив дослідження аудиторії у 500 дорослих у Великій Британії з вадами зору, причому 81% з них вважали, що бренди мають зробити свої продукти доступнішими за законом, і вважають, що має бути законодавство для забезпечення ключової інформації про товар на пакованні, доступної для всіх. Крім того, 37% респондентів вважають, що бренди не докладають достатньо зусиль, щоб забезпечити доступність паковання продуктів.

Вражаючі 74% людей під час покупки вибрали не той продукт через погані вказівки на пакованні.

Ці типи помилок призвели до того, що багато людей відчувають загальне розчарування (51%), марнують гроші (39%), вибирають те, що не можуть їсти через харчові вимоги (31%) і вибирають щось, на що у них алергія (23%).

Для запуску кампанії у Всесвітній день шрифту Брайля 4 січня Roland DG залучив як амбасадора Люсі Едвардс, творця соціального контенту, активістку з обмеженими можливостями, ведучу та журналістку. «Уявіть собі світ, де кожна пляшка, кожна коробка, кожна банка відчуваються однаково, — каже Едвардс.

— Щодня я прокидаюся в зрячому світі, який створений не для мене. Десять років тому я назавжди втратила зір і незалежність. У моєму світі гранола може бути кормом для собак, запечена квасоля — консервованими грушами, а варення — м’ятним соусом.

Я уявляю світ, у якому я прокидаюся, і він уже не такий.

Коли світ стає тактильним, він нарешті оживає для мене. Мені дуже приємно працювати з Roland DG, щоб привернути увагу до цієї важливої проблеми. Ми повинні робити більше, щоб допомогти людям з вадами зору вести незалежний і здоровий спосіб життя. Можливо, у мене немає алергії, але для деяких людей із алергією доступ до важливої інформації на пакованні харчових продуктів може бути питанням життя чи смерті».

Вплив поганої доступності паковання призвів до того, що 26% людей з вадами зору не відвідували супермаркет останнім часом (менше місяця тому).

31% респондентів заявили, що на пакованні немає допоміжних засобів, таких як шрифт Брайля чи QR-коди (це викликає у них занепокоєння) й що вони не матимуть доступу до ключової інформації про інгредієнти та алергени.

23% респондентів вважають, що покупки в магазині надто ускладнені.

Стівен Девіс, директор з маркетингу Roland DG в регіоні EMEA та керуючий директор у Великій Британії та Ірландії, зазначив: «Ми бачимо, що деякі бренди наполегливо працюють над тим, щоб зробити своє паковання доступнішим, але багато хто не йде достатньо далеко, щоб зробити інформацію про продукт доступною для тих, хто має порушення зору.

Ми, компанія Roland, просимо бренди досліджувати способи розміщення більш доступної інформації на всьому пакованні, використовуючи різні методи від шрифту Брайля до спеціальних QR-кодів. Зрештою, кожен має право розуміти, що він купує, і доступне паковання для всіх є ключовим».

Roland DG надає технологію для друкарів, яким потрібні спеціальні можливості.

Обладнання Roland може виготовляти прототипи коротко тиражного паковання. А можливості багатошарового УФ-друку компанії є потужним способом створення високоякісного пакування зі шрифтом Брайля.