У квітні 2021 р., за даними Reuters, Canva оцінена в $15 млрд після проведеного раунду залучення фінансування.

Наразі у компанії працює більше 2000 співробітників по всьому світу, а її офіси розташовано у Сіднеї, Манілі та Пекіні. За час роботи на платформі Canva створено понад сім мільярдів дизайн-робіт. Кількість активних щомісячних користувачів, вкл. значну базу передплатників, які використовують професійні та корпоративні плани, становить 60 мільйонів. Canva дає змогу користувачам спільно працювати над дизайном відео, публікацій в соціальних мережах, презентацій і широкого спектру друкованої продукції, вкл. маркетингові матеріали, рекламні товари та нестандартні продукти.

Нещодавно компанія випустила інструменти для спільної роботи у реальному часі, «які відкрили абсолютно новий рівень зростання всередині команд і підприємств по всьому світу». Передбачається, що бізнес Canva буде прибутковим, а виручка до кінця року складе більше $1 млрд.

Принцип роботи платформи можна в загальних рисах описати так. Дизайнер створює компоненти візитівки на своїй платформі дизайну за своїм вибором, а потім викладає шаблон для візитівок у Canva та ділиться ним зі всією організацією. Таким чином, коли хтось хоче змінити дані або приходить новий співробітник, то є можливість відредагувати картку самостійно без допомоги дизайнера та відправити її на друк.

Canva не збирається конкурувати з Figma, Adobe або Sketch, але, звичайно, дозволяє створити дизайн «з нуля». Про співпрацю з Canva повідомляли такі компанії як Cimpress і Kornit Digital.

Мелані Перкінс каже, що Canva переслідує дві мети, і одна підтримує іншу. Перша — стати однією з найцінніших компаній в світі, а друга — робити все можливе для поліпшення платформи.