Два центри оперативного друку мережі оснащено ЦДМ Konica Minolta AccurioPrint С3070.
Здавалося б, потужна друкарська машина навряд чи обов’язкова у компанії, що працює з роздрібними клієнтами. Проте, маючи неабиякий досвід роботи на БФП та менш продуктивних ЦДМ, Сергій Кузуб знає, що робить, й аргументовано розповідає про мотиви свого вибору та принципи організації інфраструктури бізнесу навколо ЦДМ японського виробника.

 

МАСШТАБУВАННЯ БІЗНЕСУ

Бізнес Сергія Кузуба починався зі звичайного копі-центру, який у середині минулого десятиріччя розташовувався в одному з гуртожитків НТУУ «КПІ» та надавав послуги студентам з оперативного копіювання та друку, а також виготовлення креслень. Як і переважна більшість подібних копі-центрів, компанія працювала на невеликих БФП форматів А3 та А4.

Із часом вектор роботи копі-центру змінився. Замовлення, які й надалі забезпечували студенти, було доповнено потіком від бізнес-клієнтів. Усі офіси KPI Print / «Олівець-Молодець» мають вдале розташування, що є дуже зручним для клієнтів компанії. Секретом успіху став високий рівень сервісу з обслуговування клієнтів.

Наразі центри мережі працюють у двох форматах. Зокрема, KPI PRINT на пров. Політехнічний, 1/33 – це великий центр оперативного друку, на інших локаціях поєднано два бізнеси – продаж канцелярських товарів ТМ «Олівець Молодець» та надання послуг оперативного друку під унікальною назвою Copy Bar by KPI PRINT – це невеликі острівці поліграфії з великими можливостями, де клієнти можуть замовити продукцію від візитівки до банеру, роздрукувати чи зробити копію документів від формату А4 до А0, миттєво зробити фото на документи.

Одним з основних напрямків роботи центрів мережі KPI Print є надання послуг із широкоформатного друку креслень. KPI Print є надійним партнером багатьох конструкторських та архітектурних бюро, проектних організацій, окремих інженерів, дизайнерів та будівельників. Основу швидкого друку великих накладів креслень та проектів складає великий парк плотерів фірми Epson серій Epson SureColor SC-5200, Epson SureColor SC-T7000 Epson SureColor SC-T 7200.

 СПІВПРАЦЯ З KONICA MINOLTA

KPI PRINT тривалий час співпрацює з компанією Konica Minolta. Колись основу друкарського парку компанії становили БФП Konica Minolta с224.

Із часом в компанії дійшли висновку, що потребують кращої якості та швидкості друку, тому 2018 р. інсталювали першу ЦДМ Konica Minolta AccurioPrint C3070L. Розглядалися й інші варіанти придбання устаткування, але менеджер з продажу продуктивних систем друку Konica Minolta Ukraine Валентина Малишева переконала підприємця у перевагах нової машини. Новий апарат Konica Minolta AccurioPrint C3070L було придбано на умовах клікконтракту.

Однією з передумов інсталяції продуктивної системи друку став аналіз вимог замовників – чимало з них потребували більше, ніж на той момент могла дати компанія. Придбавши Konica Minolta AccurioPrint C3070L, у компанії не пошкодували, адже вдалося залучити додаткові замовлення й охопити більшу аудиторію, а постійним клієнтам – надавати більш якісні послуги.

Придбання Konica Minolta AccurioPrint C3070L з нижчою вартістю копії не вплинуло на ціноутворення компанії та дало змогу заробляти більше.

Буквально за рік у KPI Print було інстальовану другу за ліком Konica Minolta AccurioPrint C3070L.

Пояснюючи мотиви інсталяції другої продуктивної ЦДМ, Сергій посилається на модель свого бізнесу. Адже другу ЦДМ Konica Minolta AccurioPrint C3070L встановлено на Тургенєвській, 16, де, так само як і на пров. Політехнічному, 1/33, є значний попит на друк від бізнес-клієнтів.

Компанія і надалі планує покращувати якість та швидкість друку, встановлюючи на своїх локаціях продуктивні системи друку від Konica Minolta.

 

 Чимало замовників KPI Print потребували більше, ніж на той момент могла дати компанія – це зумовило придбання першої продуктивної системи друку Konica Minolta AccurioPrint C3070L. ЦДМ Konica Minolta AccurioPrint C3070L дала змогу залучити додаткові замовлення, а постійним клієнтам надавати більш якісні послуги.

Буквально за рік у KPI Print було інстальовану другу за ліком Konica Minolta AccurioPrint C3070L – у копі-центрі на Тургеневській, 16, де, так само як і на пров. Політехнічному, 1/33, є значний попит на друк від бізнес-клієнтів.

МІСІЯ ТА ПРИНЦИПИ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ

Місією компанії KPI Print є допомога людям незалежно від віку, статусу та запитів. Чи це звичайна бабця, якій потрібно зробити копію паспорта, чи професійний дизайнер з чіткими вимогами до проекту, чи студент, чи бізнесмен – головне для Сергія Кузуба  зробити поліграфію більш доступною та зрозумілою для кожного, спілкуватися мовою клієнта та підняти рівень сервісу в Україні в цілому.

Простота, відкритість, професіоналізм є основними принципами компанії. Для Сергія дуже важливо, щоб незалежно від того, з яким замовленням прийшов клієнт, рівень обслуговування був на найвищому рівні.

Сергій Кузуб вважає, що компанія KPI Print – це своєрідний McDonald’s в сфері поліграфії. Якщо є потреба в швидкому друці з високим сервісом та стабільною якістю, KPI Print завжди поруч.

KPI Print принципово не грає у полі онлайн-поліграфії, бо Сергій вважає, що кожен має займатися своєю справою і бути кращим в своїй ніші. Живе спілкування ніколи не можна буде замінити чатботами та автоматизованими месенджерами. Як би не намагалися друкарні онлайн-поліграфії називатися оперативними, вони насправді не є такими, оскільки обробка замовлень, їхнє виконання та доставка займають більше часу, ніж виконання замовлень безпосередньо тут і зараз.

KPI Print планує і надалі відкривати нові локації, робити поліграфію ближчою та доступнішою для людей.

НАЗУСТРІЧ ВИКЛИКАМ

Наскільки підприємцеві вдалося адаптувати модель бізнесу, в основі якої мережевий продаж канцелярських товарів та послуг оперативного друку, до умов карантину?

Мережа KPI Print/ «Олівець-Молодець» завжди працювала у відкритому режимі й орієнтувалася на роздрібних покупців.

Компанія підтримує заходи з боротьби з коронавірусом, встановлені державою, центри зачинені на карантин, клієнти компанії обслуговуються за індивідуальним запитом.

Усі точки мережі закрито, лише KPI Print на пров. Політехнічному 1/33 працює в обмеженому режимі, а замовлення на друк можна скинути за допомогою електронної пошти, Viber або Telegram, й отримати доставку по Києву чи забрати матеріали самостійно.

Звісно кількість замовлень під час карантину значно знизилася.Втім, Сергій Кузуб впевнений, що цей важкий період закінчиться, ситуація в економіці України та в поліграфії вирівняється, й компанії швидко вдасться повернути втрачені позиції. Адже країна апріорі не може два місяці нічого не робити.

У нинішній складній ситуації для Сергія вкрай важлива підтримка Konica Minolta Ukraine за напрямом сервісного обслуговування. Сьогодні (перша декада квітня) підприємець на 100% виконує свої фінансові зобов’язання, але за нинішніх умов тривалий час він цього робити не зможе – й партнери з Konica Minolta Ukraine розуміють це та йдуть назустріч.

А кризу бізнес KPI Print / «Олівець-Молодець» переживає легше, ніж потужні друкарні, які залежать від великих замовників, так само, як у 2008 і в 2013 рр., коли такі підприємства зазнали відчутних збитків. Водночас мережа центрів Сергія попередні кризи переживала не так болісно, як інші поліграфії, його бізнес швидко оговтувався та набирав обертів.