Про значення поліграфії в житті бренда розповіла Надія Демченко, бренд-експерт, директор агентства VESNABREND. «Поліграфічна продукція відіграє важливу роль в маркетинговій діяльності будь-якої компанії. Не можна недооцінювати її іміджеву функцію: друкована продукція – це обличчя компанії, і по ній судять про рівень компанії та її місце на ринку», – стверджує Надія Демченко. При створенні рекламної поліграфії треба орієнтуватися на свою цільову аудиторію. Модель, яка описує поведінку споживача – AIDA: Attention (увага), Interest (інтерес), Desire (бажання), Action (дія). Рекламний меседж має привернути увагу потенціального споживача, викликати інтерес, який викличе бажання скористатися послугою чи володіти товаром, що, в свою чергу, спричинить до відповідних дій. Окрім того, Надія Демченко нагадала, що навіть найкраща реклама не надто допоможе, якщо послуги та товари, що рекламуються, не будуть належної якості.
Надія Демченко, бренд-експерт, директор агентства VESNABREND
Як перетворити поліграфію на інструмент довгострокових та ефективних стосунків з клієнтом, розповів Ігор Степанов, засновник і керівник компанії «Арт Піраміда Груп». І тут головною тезою є потреба створювати поліграфічну продукцію, яка чіпляє, збуджує емоції. Доповідач акцентував увагу на екстрацептивних відчуттях (зір, нюх, звук, смак, дотик). Їхнє вірне застосування та комбінування допоможуть викликати саме ту емоцію, створити образ, який виділятиметься та запам’ятовуватиметься. Також, важливо залучати клієнта не надмірною креативністю, а знайти відповідь на питання, якою має бути реклама, в голові потенційного клієнта, зрозуміти, що саме йому потрібно.
Ігор Степанов, засновник і керівник компанії «Арт Піраміда Груп»
Про контент в рекламних матеріалах розповів Сергій Білий, директор Рекламної групи «ПИРОГ». Головне завдання контент-маркетингу – створити цікавий і корисний матеріал. Також важливо продумати способи поширення рекламних матеріалів, щоб вони потрапили на очі саме цільовій аудиторії, і саме тоді, коли потенційному клієнту це потрібно. Важливо визначити відповідальних людей за кожен з етапів, а також виділити відповідний бюджет. І, звісно ж, треба проводити аналіз та відстежувати ефект контенту.
Сергій Білий, директор Рекламної групи «ПИРОГ»
З розвитком технологій дедалі частіше постає питання, навіщо користуватися поліграфією, якщо є Інтернет. Відповісти на це запитання спробував Олександр Рижков, співзасновник проектів «Выходной-Днепр», «Постер». «Поліграфія має викликати вау!-ефект, – наголошує Олександр Рижков. – Коробочка чи флаєр повинні бути спроектовані і надруковані настільки якісно і круто, щоб виникало бажання зберігати їх років десять». До переваг поліграфії перед Інтернет-просуванням належать:
- доступ до офлайн-аудиторії;
- 100% локальність;
- цікавий формат (висікання, додаткові ефекти друку, різні матеріали тощо);
- більше точок контакту;
- найоптимальніші час і місце;
- охват більшої аудиторії.
Якою повинна бути поліграфія? Актуальною, приємною, вірусною, корисною, такою, що запам’ятовується, та без граматичних помилок!
Важливий крок у створенні поліграфічної продукції — розробка макету. Як це робити правильно, розповідав Олег Гарагуля, директор РА «Горох». «Погано надрукований креатив – це поганий креатив. І лише тоді, коли стосунки «замовник-друкарня-дизайнер» добре налагоджені, на виході можна отримати дійсно гарну картинку», – зазначає Олег Гарагуля. Як стверджує доповідач і, певно, всі з цією тезою погодяться: від замовника – ідея і ескіз, а макет краще довірити професіоналу.
Про друкарню як партнера в бізнесі розповіла Наталія Васильєва, маркетинговий аналітик РА «Двигатель торговли». Щоб стати хорошим партнером, треба не забувати про звичайні істини: якість, швидкість роботи з клієнтом, можливість «зробити все», вміння знаходити спільну мову в політиці ціноутворення.
Наталія Васильєва, маркетинговий аналітик РА «Двигатель торговли»
Про особливості ціноутворення та виробничі можливості розповів Олексій Зелінський, комерційний директор друкарні компанії «Баланс-Клуб». Вартість кожного замовлення в друкарні прораховується індивідуально. На ціноутворення впливають різні фактори: дизайн, формат продукції, використовувані матеріали, спосіб друку (парк обладнання друкарні представлено рулонною офсетною машиною ORIENT, листовими - KBA Rapida 74-5 та Heidelberg SM 74, цифровою друкарською машиною HP Indigo 5500).
Друкарня компанії «Баланс-Клуб» має на меті допомагати бізнесу, створюючи поліграфічну продукцію, яка справляє незабутнє враження, пропонуючи таке обслуговування, яке викликає захват. Це одна з небагатьох друкарень в регіоні, що готова запропонувати повний комплекс послуг в одному місці та володіє унікальною технологією цифрового офсетного друку – HP Indigo 5500. Персонал друкарні завжди прагне обрати оптимальні рішення для досягнення мети клієнта залежно від його можливостей. Лише до 2% замовлень, виконаних в друкарні компанії «Баланс-Клуб», в замовників виникають певні зауваження. Друкарня працює на ринку вже понад 14 років, що свідчить про конкурентоспроможність та стабільність.
Олексій Зелінський, комерційний директор друкарні компанії «Баланс-Клуб»
Також, організаторами було влаштовано екскурсію на виробництво та у відділ продажів.
Високий рівень зацікавленості даною подією свідчить про те, що рекламна поліграфія є і залишатиметься важливим маркетинговим інструментом. Побажаємо українським друкарям – більше подібних ініціатив!