Heidelberg бачить потенціал зростання в низці напрямків: у системній інтеграції рішень для паковання та цифровому друці з гібридними рішеннями, поєднанні ПЗ та сервісного бізнесу в цифровій екосистемі, а також розширенні експлуатації зарядної інфраструктури, вкл. технологію постійного струму.
Heidelberg також очікує значного поштовху з боку Азіатсько-Тихоокеанського регіону. На травневій виставці China Print компанія одержала багато замовлень і створила основу для успішного початку нового фінансового року.
Юрген Отто, генеральний директор Heidelberg:
«Значні стратегічні та операційні покращення проклали шлях для подальшого прибуткового зростання. Наші заходи зроблять суттєвий внесок у очікуване збільшення продажів. Підвищення ефективності та продуктивності ще більше підвищить нашу прибутковість. Обнадійливо, що ринок капіталу також дедалі більше визнає нашу зосередженість на економічній ефективності та ліквідності».
У 2024/25 фінансовому році Heidelberg впорався з труднощами на ринку та досяг своїх цілей. Наприклад, скоригована маржа EBITDA залишалася стабільною на рівні 7,1%, завершивши фінансовий рік успішно. Заходи щодо скорочення витрат та підвищення ефективності, запроваджені компанією, успішно компенсували дещо менший обсяг продажів, ніж у попередньому році, зростання витрат на заробітну плату та витрати, пов’язані з виставкою drupa.
Лише у четвертому кварталі скоригована маржа EBITDA подвоїлася порівняно з попереднім роком і досягла приблизно 10%. Продажі, що склали €2280 млн, дещо знизилися порівняно з показником попереднього року (€2395 млн). Після слабкого 1 кв. через стримування закупівель перед галузевою виставкою drupa, продажі впродовж фінансового року зростали щоквартально і були особливо потужними в 4 кварталі. Вільний грошовий потік знову був позитивним і склав €51 млн (попередній рік — €56 млн).
Heidelberg завершив фінансовий рік 2024/25 з високим рівнем вхідних замовлень. У четвертому кварталі показник вхідних замовлень у розмірі €611 млн перевищив попередні квартали фінансового року. Однією з причин цього є глобальна та диверсифікована структура компанії, яка дозволяє Heidelberg скористатися різною динамікою зростання в окремих регіонах.
Це підкреслюється високим рівнем вхідних замовлень на травневій виставці China Print, що матиме позитивний вплив у новому фінансовому році. Загалом впродовж фінансового року 2024/25 Heidelberg згенерував вхідні замовлення на суму близько €2433 млн, що на 6% більше, ніж у попередньому році (€2288). Це також призвело до відповідного значного збільшення портфеля замовлень станом на 31 березня 2025 року – з €652 млн на ту саму дату попереднього року до €722 млн.
Сегменти рішень для паковання та рішень для друку отримали вигоду від інновацій продуктів, представлених на drupa. Їхні вхідні замовлення на 2024/25 ф.р. зросли – приблизно на 7%, до €1272 млн для сегмента рішень для паковання та приблизно на 6%, до €1155 млн для сегмента рішень для друку.
Доктор Девід Шмеддінг, головний технічний директор та директор з продажу Heidelberg:
«Завдяки покращенню ситуації із замовленнями та позитивній динаміці виставки China Print ми очікуємо кращого початку нового фінансового року, ніж у попередньому році. Наше нове портфоліо дуже великоформатних друкарських машин для паковання підтверджує наш підхід до поступового розширення нашого портфоліо в сегментах зростання. Завдяки впровадженню автоматизації, робототехніки та програмного забезпечення ми тепер пропонуємо клієнтам інтегровані комплексні рішення для всього виробничого процесу. Наша мета як постачальника систем – використовувати значний потенціал у зростаючому сегменті паковання. Загалом, ми вступаємо в новий фінансовий рік сповнені впевненості».
З огляду на макроекономічні зміни, враховуючи різні можливості та ризики, а також припускаючи, що світова економіка не матиме слабшого зростання, ніж прогнозували відповідні установи, компанія очікує обсяг продажів у розмірі близько €2350 млн у 2025/26 ф.р. (2024/25 — €2280 млн). Прогнозується, що скоригована рентабельність EBITDA, скоригована на спеціальні статті, зросте до 8% (попередній рік — 7,1%).
Змінена структура сегментів у Heidelberg з 1 квітня 2025 р. означає, що компанія в майбутньому звітуватиме про показники для сегментів «Обладнання для друку та паковання», «Цифрові рішення та життєвий цикл» і «Технології Heidelberg».
Мета цієї нової структури сегментів — посилення акценту на продуктово-орієнтованому управлінні відповідно до потреб ринку та клієнтів, а також на систематичному прийнятті відповідальності за результати.