«175 років компанії Heidelberger Druckmaschinen символізують видатну інноваційну силу та неперевершену орієнтацію на клієнта, — каже Бертрам Кавлат, президент Асоціації VDMA. — Як VDMA, ми шануємо цю історію успіху, яка вражаюче демонструє, як машинобудівні компанії з Німеччини та Європи встановлюють стандарти в усьому світі — вчора, сьогодні та в майбутньому».

Перейменований на Home of Print («Дім друку»), оновлений Print Media Center відповідає стратегії зростання компанії в її основному бізнесі та пропонує перспективні та специфічні рішення, які зацікавлять усі цільові групи. Наприклад, для презентацій клієнтам доступні різні комплексні виробничі системи у співпраці з такими партнерами, як Polar та MK Masterwork – від високоякісного виробництва складаних картонних коробок на машинах Speedmaster, великотиражного друку складних картонних коробок на новій флексографічній рулонній друкарській системі Boardmaster та промислового виробництва етикеток з використанням офсетного, цифрового та флексографічного друку до комерційного друку та гібридного друкарського виробництва (цифрового/офсетного).

Весь портфель Heidelberg об’єднаний у єдину цифрову екосистему, що включає ПЗ Prinect, обладнання (вкл. рішення для післядрукарської обробки та робототехніку), витратні матеріали, сервісне обслуговування, навчання та консалтинг.

У власній лабораторії даних Heidelberg пропонує низку тематичних досліджень, щоб продемонструвати, як компанія може використовувати свою експертизу в галузі даних та аналіз даних, щоб допомогти клієнтам з їхніми вимогами та бізнес-моделлю – наприклад, коли йдеться про вирішення проблем, інтеграцію етапів процесу або підвищення їхньої продуктивності. Клієнти також можуть скористатися широким спектром знань експертів Heidelberg у демонстраційному центрі.

«Наш Home of Print відображає нашу стратегію зростання основного бізнесу, який репрезентує Heidelberg як постачальника комплексних рішень та комплексного системного інтегратора для паковання та комерційного друку, — каже доктор Девід Шмеддінг, головний технічний директор та директор з продажу Heidelberg. — Це унікально в галузі».

З нагоди своєї річниці Heidelberg також оголосила про важливе доповнення до свого портфоліо для клієнтів з паковання, представивши друкарську машину Cartonmaster CX 145 для дуже великого формату (VLF, форматний клас 6, 105 см×145 см). Зосереджуючись, зокрема, на виробництві складаних картонних коробок великого обсягу в зростаючому сегменті харчового, напоєвого та споживчого паковання, ця система заповнює прогалину в портфоліо компанії.

У майбутньому оновлена ​​PMC також продемонструє Mastermatrix CSB 106 у дизайні Heidelberg. Цей високоякісний висікач, представлений на drupa 2024, працює зі швидкістю 9000 арк./год. Дві нові машини інтегруються в ПЗ управління Prinect, а також взаємодіятимуть з іншими компонентами в рамках високоефективної комплексної системи.

Heidelberg розширює своє портфоліо промислового цифрового друку та інтегрує рішення для післядрукарської обробки від C.P. Bourg та Tecnau у свою екосистему Jetfire 50. Це означає, що клієнти Jetfire 50 отримають переваги від продажів, ПЗ, обслуговування та консультацій з одного джерела. Завдяки цьому додатковому портфоліо вони можуть виготовляти всі види кінцевої продукції в потокових та близьких до потокових процесах з різною кількістю сторінок та кінцевими форматами.

Ще на початку року Heidelberg також запустила концепцію Stahlfolder Fireline для виробництва вирізаної та складеної продукції в поєднанні з Jetfire 50.

Переобладнаний у Home of Print Print Media Center на об’єкті Віслох-Вальдорф займає площу 9000 м². Щороку проводиться близько 1000 персоналізованих презентацій, причому клієнти зазвичай приносять власні друковані завдання, щоб ретельно протестувати машини відповідно до конкретних вимог.

Не менше 120 експертів Heidelberg готові поділитися своїм технічним досвідом та всебічними знаннями з застосування, пропонуючи консультації та підтримку від початкової підготовки до подальшої зустрічі після презентацій. Впродовж року компанія також організовує дні відкритих дверей для німецьких та міжнародних клієнтів. Ці заходи зосереджені на ключових тенденціях галузі в упаковці, етикетках та комерційному друці.

Крім того, Heidelberg щороку проводить близько 100 екскурсій по PMC для відвідувачів з виробників брендів, шкіл, університетів та суміжних галузей промисловості. Також регулярно проводяться навчальні сесії для команди сервісного центру Heidelberg. Окрім Print Media Center на території Віслох-Вальдорф, компанія також керує глобальною мережею демонстраційних центрів для клієнтів у США, Китаї, Японії, Індонезії та Швейцарії.