Опитування проводитимуться з більшою частотою – два рази на 12 місяців, і кожне з них буде зосереджено на трьох темах. Згодом, після кожного опитування, будуть опубліковані три звіти (по одному для кожної з ключових областей). Новий підхід дозволить членам FESPA враховувати ринкові тенденції та випереджати зміни у вимогах клієнтів та галузевих змінах.

Грем Річардсон-Локк, керівник відділу асоціацій та технічний керівник FESPA, коментує: «Сектор друку постійно розвивається, і нашій спільноті потрібні актуальні дані, щоб залишатися попереду. Зміна Перепису матеріалів FESPA з трирічного циклу на коротші опитування кожні шість місяців допоможе надавати нашим членам більш своєчасну та практичну інформацію. Збільшення частоти перепису друку також підтримує регулярний бенчмаркінг, зосереджуючи друкарні на ринкових змінах та нових тенденціях. Новий підхід гарантує — ми частіше та чіткіше слухаємо, що полегшує підприємствам обмін досвідом та висвітлення можливостей, що розвиваються».

Ключові покращення перепису друку FESPA:

  • частіші опитування для відображення змінних тенденцій та надання більш релевантної інформації;
  • зручніший формат, що дозволяє легше заповнити анкету за 10 хвилин;
  • для підтримки ширшої глобальної участі опитування та наступні звіти будуть доступні кількома мовами.

Перше опитування буде зосереджено на трьох ключових сферах, які впливають на ландшафт поліграфічної галузі: сталий розвиток, ШІ у друкарських операціях та автоматизація процесів.

Сталий розвиток: як задовольнити потреби ринку, не жертвуючи прибутковістю. Екологічна відповідальність є важливим фактором для покупців друкарських послуг, причому 72% враховують екологічні продукти та практики. Примітно, що 70% постачальників послуг друку (PSP) повідомляють, що вони можуть задовольнити ці вимоги сталого розвитку без підвищення цін, а ще 22% підвищили ціни, не впливаючи негативно на продажі. Це свідчить про те, що інвестування в екологічно чисті рішення не лише відповідає очікуванням клієнтів, але й може бути економічно вигідним та знижує ризики.

Штучний інтелект у друкарських операціях: підвищення ефективності та персоналізації. Штучний інтелект стає невід’ємною частиною друкарських операцій. Інструменти на базі ШІ оптимізують робочі процеси додрукарської підготовки, автоматизують планування завдань та покращують управління кольором. Наприклад, системи на базі ШІ можуть динамічно призначати завдання на основі можливостей та робочого навантаження в режимі реального часу, зменшуючи час простою та підвищуючи загальну ефективність. Крім того, ШІ сприяє персоналізованому друку, аналізуючи дані клієнтів для створення індивідуальних матеріалів у великих масштабах, роблячи персоналізацію більш практичною та масштабованою.

Автоматизація процесів: оптимізація виробництва та зменшення вузьких місць. Автоматизація відповідає на потребу галузі у швидшому виконанні замовлень та обробці завдань з малим обсягом. Галузь продовжує відчувати зростаючий попит на швидше виконання замовлень та зростання кількості запитів на невеликі обсяги робіт. Впровадження автоматизації може допомогти усунути вузькі місця, що дозволить підприємствам збільшити пропускну здатність та знизити витрати на робочу силу.

Це опитування буде відкрите з травня, а відповіді прийматимуться до листопада. Звіти з результатами будуть опубліковані наприкінці 2025 року. Вперше запущений у 2015 р., Перепис друкованих видань підтримує зобов’язання FESPA надавати своїм членам та ширшій спільноті спеціалізованого друку практичну інформацію на основі даних, яка сприяє інноваціям, продуктивності, зростанню та стійкості.