«Флексографія була і завжди буде нашою основою. Але зі зростанням нам потрібно більше місця – не за рахунок заміни того, що ми маємо, а за рахунок розширення, – зазначив президент FTA Натан Рідноуер. — Флексографія залишається основою нашої місії, але ми також надаємо можливість стати частиною нашої спільноти тим, хто займається цифровим, гібридним та гофродруком».
Розширення відбувається у той час як флексографія продовжує домінувати у сфері друку паковання, становлячи, згідно з нещодавнім дослідженням Smithers 52,6% від загального обсягу. Однак FTA визнає зростання цифрових та інших технологій друку на світовому ринку паковання та етикеток вартістю $500 млрд. Цей новий напрямок став результатом активної взаємодії з членами асоціації за допомогою опитування та переговорів.
Керівництво Ради директорів зміцнило це бачення під час наради зі стратегічного розвитку, визначивши цілі на найближчі рік, п’ять і десять років. Йдеться про підвищену увагу до цифрового та гібридного контенту з метою збільшення частки цієї галузі як мінімум до 10% від загального доходу учасників впродовж наступного десятиліття. До 2035 року FTA планує стати провідним технічним ресурсом для друку на пакованні, що представляє переважну більшість друкарень та виробників галузі.