У 2024 р. обсяг замовлень на машини на 30% нижче, ніж у 2023 році. В результаті виторг від продажів впав на 3,5% з ¥1,9 млрд у 2023 р. до ¥1,8 млрд у 2024 році. Підрозділ обладнання для друку та переробки, на який припадає більша частина продажів машин, зіткнувся з падінням замовлень на 13% порівняно з попереднім роком, і відставання на кінець 2024 р. було у 35% порівняно з роком раніше. Прибуток (EBIT) цього напряму склав ¥53 млн (¥42 млн у 2023 році). Підрозділ Services and Performance показав 4% зростання та отримав операційний результат у розмірі ¥106 млн (удвічі більше, ніж підрозділ Printing and Converting).

¥, млн

2024

2023

Продажі

1891,2

1 960,3

Операційний результат (EBIT)

155,6

147,2

Чистий результат

95,8

119,3

Загалом прибуток (EBIT) групи виріс зі ¥147 млн ​​до ¥156 млн, боргова позиція компанії також покращилася — з ¥134 млн до ¥126 млн. Тим не менш, загальний чистий прибуток у розмірі ¥95,8 млн виявився нижчим за показник 2023 р. (¥119,3 млн).

Bobst стверджує, що падіння зумовлене збитками з валютного хеджування, а також продажем 30% частки в BHS Corrugated machinery та частки в IVG Weiherhammer.

У 2024 р. Bobst також придбала контрольний пакет акцій у розмірі 63% у Packitoo, компанії-розробника ПЗ, яка пропонує веб-рішення для пакувальної промисловості. Компанія також відкрила новий центр компетенцій в Аталанті (США) та заснувала Bobst Korea у Південній Кореї та Bobst Albania. Компанія розширює виробництво в Індії та зміцнює синергію між чотирма заводами у Китаї. Загалом на дослідження та розробки було витрачено ¥94,9 млн.

¥, млн

2024

 

2023

 

Δ%

Європа

824,8

43,6%

938,1

47,9%

-12,1

Америка

616

32,6%

609,7

31,1%

+1

Азія та Океанія

389,1

20,6%

341,2

17,4%

+14

Африка

61,3

3,2%

71,3

3,6%

-14,1

Загалом

1891,2

100%

1 960,3

100%

-3,5

«МВФ прогнозує зростання світової економіки на 3,3% у 2025 р. із уповільненням інфляції до 4,2%. Проте зростання протекціонізму та торговельної напруги загрожує стабільності. Зростання зберігається, але високі відсоткові ставки та тарифи можуть послабити довіру споживачів.

Економічний спад і слабкий попит у Китаї разом із кризою нерухомості тиснуть на споживчі витрати. Європа бореться з високими витратами за позиками та слабкою промисловістю, що впливає на ділові та споживчі настрої. Ринок паковання стикається зі зростанням витрат через тарифи на сировину (алюміній та пластик), що збільшує виробничі витрати. Порушення ланцюжка постачання може призвести до підвищення цін для бізнесу та споживачів», — робить висновок компанія.

Оцінюючи найближчі перспективи, Bobst попереджає, що через зменшення кількості замовлень доходи знову впадуть цього року. Це в основному пояснюється «невизначеністю, спричиненою загальною економічною ситуацією на деяких ринках і великою геополітичною напруженістю, яка може негативно вплинути на результати групи».

Bobst зараз майже повністю належить JBF Finance, яка представляє інтереси сім'ї Bobst і володіє 85,29% акцій.