Це означає, що у минулому фінансовому році був досягнутий найвищий вільний грошовий потік за понад 10 років, якщо вільні грошові потоки попередніх років були скориговані на особливі статті, які в них містяться. Ці цифри підкреслюють успішну реалізацію програми створення вартості, яка ще більше покращила фінансову стійкість компанії.
Генеральний директор д-р Людвін Монц каже: «Ми змогли досягти цілей фінансового року в складних економічних умовах. Фінансові показники Heidelberg були добрими. Наша програма створення цінності є важливою складовою для позиціонування Heidelberg на майбутнє».
У рамках програми створення вартості компанія Heidelberg визначила понад 250 заходів для підвищення продуктивності та зміцнення фінансової бази, які впроваджуються на постійній основі. У 2023/2024 ф.р. заходи, розпочаті на ранній стадії, успішно компенсували значний негативний вплив на прибуток від зниження обсягів виробництва та зростання витрат. Заходи щодо спеціальної оптимізації чистого оборотного капіталу також позитивно вплинули на вільний грошовий потік.
Таня фон дер Гольц, фінансовий директор Heidelberg, каже: «Стійкий розвиток прибутковості та вільний грошовий потік є доказом нашої фінансової дисципліни та здатності забезпечувати надійні результати навіть у складних умовах. У фінансовий рік, який характеризувався спадом замовлень у всій галузі, ми досягли наших цілей і виконали наші прогнози завдяки програмі створення цінності, яку ми розпочали на ранньому етапі». Вхідні замовлення також були стабільними в минулому 2023/2024 ф.р. Незважаючи на те, що їхня вартість приблизно на 6% менше, ніж у попередньому році, показники компанії кращі, ніж у середньому по галузі, завдяки добрій ринковій позиції Heidelberg. Після слабшого третього кварталу (€508 млн) ситуація значно покращилася в четвертому кварталі з обсягом вхідних замовлень трохи менше €600 млн. Цей позитивний розвиток зумовлений сильним бізнесом в Азії, зокрема в Китаї.
Heidelberg готується до успішної виставки drupa з технологічними інноваціями, які підтримають друкарні у їхніх найбільших викликах. Автоматизація та цифровізація ланцюжка створення вартості, а також рішення для більш ефективного використання ресурсів є основними напрямками в обох сегментах компанії. Інноваційні продукти в галузі офсетного, цифрового та флексодруку, доповнені спільною робототехнікою для постобробки друкованих продуктів, продемонструють перспективну орієнтацію компанії на майбутній виставці. Heidelberg ще більше покладатиметься на свою широку та усталену клієнтську базу, а також на організовані у всьому світі та провідні в галузі продажі та обслуговування для майбутнього успіху компанії, щоб вигідно формувати амбіції зростання в нових сегментах ринку.