У програмі представлено лімітовані бренди алкогольних напоїв, випущені спеціально для співпраці, які не можна придбати в традиційному форматі скляних пляшок. Рішення для наповнення було розроблено у відповідь на французький закон про боротьбу з відходами «Loi AGEC», який вимагає, щоб продукти супроводжувалися інформацією про їхні екологічність та циркулярність.

Алкогольні напої будуть доставлятися ритейлерам у форматі ecoTOTE™ та видаватися споживачам у магазині за технологією SmartPour™ 2.0S. Блоки було виготовлено в бронзовому кольорі, щоб відобразити зовнішній вигляд мідного перегінного куба, спеціально для сектора роздрібної торгівлі. Споживачі можуть обрати один із трьох розмірів спеціальних фірмових багаторазових пляшок: це тестер розміром 20, 50 або 70 мл. Їм пропонується наповнити власні пляшки обраним алкогольним напоєм безпосередньо з SmartPopour і прикріпити етикетку та кришку від пляшки, щоб завершити покупку. На дерев’яну кришку пляшки у трафаретний спосіб нанесено логотип ecoSPIRITS. 

Невеликі партії купажованого шотландського віскі Compass Box Synthesis, джину Christian Drouin Verger Sauvage, ром-агріколю Renegade Hope та односолодового віскі Amorik складають початкову лінійку алкогольних напоїв. Коли запаси закінчаться, вони будуть замінені новими напоями спеціального випуску, включаючи сезонні варіанти. 

Співпраця ecoSPIRITS France та La Maison du Whisky сприятиме постійному впровадженню циркулярних рішень ecoSPIRITS поза приміщенням в алкогольній промисловості.