Ремі Тугуей зазначає, що ШІ, ймовірно, буде гарячою темою на drupa 2024: «Важливо пам’ятати, що людський інтелект [також] буде потрібен, щоб управляти друкарськими операціями: на етапі попереднього проектування, під час виробництва або для керування та обслуговування виробничих інструментів».

Автор робить три спостереження щодо поточного стану галузі з точки зору найму персоналу.

За останні двадцять років відбулася значна зміна у мисленні: раніше більшість дітей друкарів навчалися за фахом, який давав змогу їм йти тим же шляхом, що й їхні батьки... Загалом, сучасні друкарі вже не вихваляють чесноти своєї професії перед своїми родинами. Рівень прибутку значно знизився з 2000-х років, що ускладнює прибутковість.

Молоде покоління, покоління Z, має інше бачення світу та роботи сьогодні. Багато компаній ще не врахували цю зміну у сприйнятті. Щоб зробити роботу привабливою, компаніям треба переглянути стиль управління, методи інтеграції та залучення нових співробітників, адаптуючись до їхніх нових вимог. Чи програми, які пропонують освіту в поліграфії, все ще актуальні?

Чи адаптуються вони до швидкої еволюції в секторі, робочих місць завтрашнього дня (навчання тренерів і вчителів у школах, інститутах, університетах), змін у поведінці нових поколінь (використання цифрових інструментів, управління часом, графіки тощо), і, нарешті, питання, яке наразі чітко постає: інтеграція нових інструментів штучного інтелекту, доступних для широкої громадськості для отримання потрібних знань і навичок?

Повний текст статті разом із попередніми вісьмома статтями можна знайти тут.

Ремі Тугуей робить кілька слушних зауважень щодо цих тем. Але й WhatTheyTh!nk.com  виявив більше позитивних тенденцій серед учасників і партнерських освітніх програм із поліграфії.

Ресурс посилається на нещодавню розмову з власником центру Alphagraphics у Вуд-Дейлі (Іллінойс) Джеффом Біттнером. Під час Covid він мав труднощі з наймом талантів, але нещодавно повідомив, що найняв трьох нових співробітників, усім за 20 років, які зробили величезний внесок у діяльність компанії. Біттнер зазначив, що його вразила їхня робоча етика, відданість досконалості клієнтів і нестандартне мислення про свою роботу.

WhatTheyTh!nk.com вважає, що це не окремий випадок, і, можливо, покоління Z отримує незаслужену погану репутацію.

В іншому прикладі компанія об’єдналася з факультетом графічної комунікації Каліфорнійського університету, щоб гарантувати витрати на відправку шести студентів Каліфорнійського університету на drupa. Департамент розпочав краудфандингову кампанію для фінансування цієї поїздки, і WhatTheyThink долучився, щоб допомогти фінансувати програму і надати можливість працювати в реальному виробничому та видавничому середовищі.

Cal Poly додає: «Оскільки ми брали участь у цьому заході кілька разів як відвідувачі та експоненти, то розуміємо, що поїздка до Дюссельдорфа також є фантастичною можливістю для молодих людей, які навчаються, і співробітників компаній з перших вуст отримати уявлення про стан поліграфії. Це буде чудовий спосіб уявити собі майбутню кар’єру в цьому секторі та, як наслідок, подумати про впровадження навчальних рамок для отримання навичок відповідно до потреб друкарської та мультимедійної графічної комунікаційної галузі».

Саме з цієї причини WhatTheyThink і Cal Poly відправляють студентів на захід! Обговорюючи участь студентів у спільно розробленій програмі, Колін Тумі, професор і голова відділу графічної комунікації Каліфорнійського університету, заявила: «Можливість, яку WhatTheyThink надає завдяки тому, що наші студенти працюють на виставці – створюють матеріали, які будуть опубліковані, і роблять відеоінтерв’ю - дуже схоже на те, як ми підходимо до нашої навчальної програми ʺНавчайтеся на практиці!ʺ Ця співпраця є позитивним прикладом того, як наші установи графічного мистецтва можуть співпрацювати з гравцями галузі, щоб покращити свої програми, зробивши їх більш актуальними.

Президент WhatTheyThink Ерік Весселс додав: «Якщо ви дійсно вірите в підтримку наступного покоління професіоналів графічної комунікації, ми сподіваємося, що наше спонсорство цього проєкту надихне вас зробити те саме! Ми позитивно оцінюємо внесок таких програм графічного мистецтва, як Cal Poly, у галузь, а також їхню здатність надавати таку освіту, яка потрібна на сучасному динамічному та конкурентному ринку. Ми раді, що можемо допомогти студентам отримати значущий досвід, який прислужиться їм у кар’єрі в поліграфії».