Угода, підписана в жовтні, передбачала, що Handel, очолюваний директорами Саймоном Смогуром, Семюелем Парчесом і Беном Форсі, прийняв додаткових 80 співробітників.

Interprint та Goldcrest Labels розширили різноманіття продукції групи, спеціалізуючись на широкоформатних вивісках для домашнього господарства та наліпках відповідно.

ESP вже інвестувала в широкоформатний друк – три Canon Colorado придбано у постачальника CMYUK, останній у травні 2023 р. – але придбання Interprint є значним кроком вперед для можливостей групи.

Придбання Severn Print приблизно подвоїло цифровий бізнес Handel, розширивши можливості до ESP Smile, що швидко зростає, щоб сформувати обіг приблизно £15 мільйонів для групи.

За словами Саймона Смоґура, Handel шукав можливість придбання близько року. Він сказав: «Ринок консолідується досить швидкими темпами, і якщо ви подивитеся на історію та те, що сталося в континентальній Європі, він потребує консолідації. Якби ви подивилися на середній обіг друкарні 10 років тому, він становив би £3-4 млн — якщо взяти цей середній обіг наразі, я б підозрював, що він набагато вищий.

«Зважаючи на цей процес, я звернувся до багатьох компаній впродовж минулого року». Ключовими критеріями придбання були різноманітність ринків, сумісність машин і близькість.

Смогур пояснив: «Поліграфічні компанії — це підприємства з тонкою маржою, і їх потрібно контролювати та управляти надзвичайно ефективно, якщо вони хочуть бути успішними. І це означає, що я не можу подорожувати чотири години в один бік, щоб зробити це».

Перший контакт з Goldcrest Group відбувся у 2022 р., розмови переросли в угоду влітку 2023 року. Придбання дозволило Handel взяти на себе в рамках TUPE лише цифровий бізнес фірми, який мав близько 80 із 90 співробітників, і продати офсетний напрямок Severn Print.

Наступного року Смоґур та його колеги-директори основної компанії групи, офсетної друкарні ESP Colour, працюватимуть над узгодженням роботи фірм, особливо у випадку Severn та ESP Smile, двох цифрових компаній.

Компанія залучила Марка Аллінгтона з Severn, який власне придбав Severn у 2020 р., в якості технічного директора, і Дейва Буллфілда, колишнього співробітника Acorn Press, як комерційного директора, щоб наглядати за зростаючою групою.

«Коли ви стаєте більшими та складнішими, з більшою диверсифікацією, більшою кількістю технологій, більшою кількістю людей – ви маєте бути готові до такого переходу, – сказав Смогур. — І частина цього полягає в наявності надзвичайно ефективних, висококваліфікованих членів правління, зосереджених на сферах, у яких вони добре розуміються».

Він додав, що хоча галузь мріє про зростання, для справжнього досягнення цих цілей життєво необхідне сильне лідерство: «Усі кажуть, що зростатимуть, але як ви збираєтеся це зробити насправді? Якщо ви справді збираєтеся дотримуватися стратегії зростання, яка, на мою думку, є вірною на цьому ринку, що консолідується, ви або будете рости та консолідувати інші друкарні тим чи іншим способом – або ви будете консолідовані. Зрештою, іншого виходу немає. Щоб досягти цього, у вас має бути правильна команда менеджерів».