Відзначення цієї віхи було зосереджено на вираженні вдячності зацікавленим сторонам Konica Minolta та визнанні її співробітників — людей, відповідальних за перетворення організації на компанію, якою вона є сьогодні. Вони є спадщиною Konica Minolta, яка втілює в життя давню філософію компанії «створювати нові цінності для суспільства».

Компанія впроваджує цю філософію, підвищуючи здібності співробітників як професіоналів і повністю розкриваючи продуктивність і потенціал окремих людей і команд.

Konica Minolta розвиває та підтримує організаційну культуру, яка сприяє здоров’ю та безпеці, заохочує людей приймати виклики та сприяє відкритому спілкуванню. Такий підхід, у свою чергу, забезпечує відданість і лояльність співробітників, потрібні для створення цінності та подальшого формування компанії.

«Наші люди є нашим найбільшим активом, і ми надзвичайно наполегливо працюємо над тим, щоб виховувати працівників, які демонструють новаторський дух і справжню відданість досягненню успіху в бізнесі, — сказав Сем Ерріго, президент і генеральний директор Konica Minolta. — Ми є великими прихильниками різноманітності та інклюзії та дбаємо про те, щоб як організація різні люди з різних верств суспільства мали можливість процвітати тут. Це дає нам змогу отримати різні точки зору щодо підходу до бізнесу. Це допомогло нашій культурі створити середовище, де люди можуть процвітати та розвивати кар’єру».

Завдяки широкому портфоліо продуктів Konica Minolta трансформує робоче місце та стимулює динамічні зміни в бізнесі за допомогою рішень, послуг і пропозицій, створених спеціально для того, як працюють клієнти та їхній бізнес. Співробітники Konica Minolta мають можливість співпрацювати з клієнтами в усьому світі для вирішення найбільших проблем суспільства.

Постійно розвиваючи свою багату спадщину як виробника технологічного обладнання та міцну позицію постачальника інноваційних технологій, компанія процвітає завдяки поєднанню різноманітних поглядів із креативністю, щоб змінити майбутнє роботи та впроваджувати інновації на благо суспільства та світу. Деякі надзвичайні віхи проклали шлях для глобального технологічного гіганта, відколи Рокусабуро Сугіура почав продавати фото- та літографічні матеріали в 1873 році.

1873 р. Konica розпочинає бізнес, коли Рокусабуро Сугіура починає продавати фотоматеріали та літографічні матеріали в Конішія Рокубейтен у Кодзімачі (Токіо).

1903 р. Konishi Honten (попередник Konica) випускає на ринок Cherry Hand Camera, першу японську фірмову камеру.

1958 р. Перший планетарій компанії відкрито для публіки.

1962 р. Перші фотографії Землі, зроблені з космосу за допомогою Minolta Hi-Matic (під час космічного польоту Джона Гленна на Friendship 7).

1970 р. Представлений перший у світі кольоровий копіювальний апарат: Konica Minolta U-Bix 480.

2003 р. Створено Konica Minolta Holdings, Inc. через об’єднання керівництва Konica Corporation і Minolta Co., Ltd.

2005 р. Випущено перший у світі мамограф з використанням технології фазового контрасту.

2007 р. Відхід з фото- та фотокамерного бізнесу.

2011 р. Підрозділ у США купує All Covered і починає шлях цифрової трансформації.

2013 р. Назву компанії змінено на Konica Minolta, Inc.

2016 р. ЦДМ bizhub PRESS C71cf є першим із багатьох нових продуктів, які підтримують стратегію Konica Minolta на ринку етикеток і паковання.

2018 р. U-Bix 480 сертифіковано як «Спадщину копіювальних машин», засноване Товариством обробки зображень Японії (ISJ).

2021 р. Компанія оголошує про статус глобального партнера Microsoft.

Konica Minolta скористалася нагодою, щоб з гордістю згадати свою спадщину та історію з початку свого фінансового року 1 квітня. На початку цього року компанія представила відео до 150-ї річниці, у якому компанія розповідає про свій шлях, розсуваючи межі того, що можна зробити позитивний вплив на світ.

Серед постійних викликів у галузі, невизначеності на ринку та загального занепокоєння щодо рецесії, наполегливість співробітників Konica Minolta вражає. Незважаючи на труднощі, особливо в останні роки через пандемію та проблеми з ланцюжком постачань, компанія зберегла корпоративну культуру та прагне змінити ситуацію на краще. І завдяки такому досвіду компанія впевнена, що разом зі своїми співробітниками, а також клієнтами та партнерами вона продовжуватиме сприяти позитивним змінам у всьому світі.