Epson America, Inc., світовий технологічний лідер, оголосила глобальну ікону Шакіру амбасадором бренду Epson для Латинської Америки. Шакіра, яка є втіленням яскравої культури, та відома прагненням до життя та творчості, є новим обличчям для інноваційних технологічних рішень Epson.
Як художниця, філантроп і посол доброї волі ЮНІСЕФ, володар кількох нагород Греммі та Латинської Греммі, Шакіра завжди створює нові можливості та береться за кожен новий творчий проект із сміливими ідеями. Багаторічне партнерство буде зосереджено на збагаченні та спрощенні життя людей за допомогою технологічних рішень Epson для дому та бізнесу.
Epson розгорне серію оригінальних кампаній у Латинській Америці, в яких Шакіра стане її амбасадором у кількох каналах зв’язку та соціальних мережах.
«Я захоплююся компаніями, які відкривають двері для інших, щоб знайти свій голос і бути архітекторами свого майбутнього, — сказала Шакіра. — Рада співпрацювати з Epson, який збагачує життя інноваційними технологіями, що допомагають окремим особам і компаніям бути більш креативними, краще спілкуватися та бачити, як їхні бачення втілюються в життя».
Прагнення колумбійської співачки та автора пісень покращити доступ до освіти для дітей у незаможних громадах відображає мету Epson покращити життя та допомогти створити кращий світ за допомогою ефективних, компактних і точних інновацій.
Разом Epson і Шакіра прагнуть стати двигуном позитивних змін і творчого натхнення. «Шакіра є іконою творчості з неперевершеною пристрастю до людей Латинської Америки, — сказав Кіт Крацберг, президент і генеральний директор Epson America. — Вона проєктує оригінальність і блиск — наріжні цінності для Epson — і наше партнерство надихне як споживачів, так і компанії втілювати свої ідеї в реальність».