У 1928 р., після багатьох років еволюції «літографії», Komori розробила свою першу листову офсетну машину. Від першого верстату до представлення серії офсетних машин Lithrone GX40/G40 advanced у 2020 році, офсетні друкарські машини були основним бізнесом Komori.
Перші закордонні продажі компанії з американського ринку почалися в 1960-х роках за допомогою дистрибутора у Північній Америці. У 1981 р., переконавшись у потенціалі американського ринку, Komori заснувала Komori America в Роллінг Медоуз (Іллінойс). Komori America була першою у світі дочірньою компанією з продажу, безпосередньо заснованою виробником у галузі поліграфічного обладнання.
Зі зростанням попиту на швидкий вихід на ринок і вищий рівень автоматизації, Komori змінила діяльність з виробника друкарської машини на постачальника послуг друку (PESP), пропонуючи безліч технологій і рішень, які охоплюють повний спектр сучасної друку на вимогу. Це включало розробку першої повністю автоматичної машини з:
- повністю автоматичними системами зміни пластин (APC);
- системою KHS-AI, інтелектуальною технологією Komori для контролю кольору та зменшення відходів;
- рулонну офсетну машину System G38 із світлодіодним УФ-затвердінням, розроблену для забезпечення великого обсягу виробництва з меншим викидом вуглецю та економією енергії.
Крім того, Komori розширила свою діяльність, об’єднавши офсетний бізнес із бізнесом машин для друку цінних паперів, бізнесом друкованої електроніки (PE) з точним обладнанням та цифровими системами друку (DPS).
«Ми впровадили низку технологій, які були першими в галузі, — зазначив Марк Мілборн, виконавчий віце-президент Komori America з продажу та обслуговування. — Не всі вони залишилися довгостроковими продуктами, але в цьому й полягає краса постійних досліджень і розробок Komori: ми завжди шукаємо можливості вдосконалити продукт і вивести його на наступний рівень».
У 2020 р. Komori придбала MBO Group, глобальну компанію, яка спеціалізується на виробництві та продажі післядрукарського обладнання. MBO має компетенції у сфері фальцювальних та різальних технологій, що робить її постачальником рішень для оздоблення світового класу, здатним додати ще більше цінності рішенням Komori для друку. Незалежно від того, чи є середовище друку аркушевим або рулонним, Komori може надати клієнтам передові, надійні, безперебійні системи виробництва друку, які включають післядрукарську обробку.
Поряд із технологічними інноваціями, центральним аспектом спадщини Komori є її відданість японській концепції Kando, яку Komori визначає як надання задоволеності клієнтам та «перевершити очікування» завдяки якості продуктів і бездоганному обслуговуванню.
Клієнти Komori цінують довгострокові стосунки з компанією як підтвердження того, що ці основоположні цінності залишаються сильними навіть через століття. «Як компанія, ми постійно підтверджуємо нашу основну мету: відданість технологіям друку та зосередженість на Kando, що є основою нашого бізнесу, — сказав Тосіясу Куботера, президент Komori America. — Цього року ми відзначаємо 100-річчя нашого заснування, історичну віху. Ми продовжуватимемо розвивати наш бізнес впродовж наступних 100 років, зміцнюючи стосунки з клієнтами, діловими партнерами та всіма зацікавленими сторонами, пропонуючи інноваційні способи, які розширюють їхній потенціал, створюють нові цінності та відкривають нові можливості у будь-яких бізнес-сценаріях. Ми дякуємо всім за постійну підтримку та заохочення».