Очікується, що до 2028 року вартість паковання для електронної комерції перевищить $100 млрд в результаті тривалого швидкого зростання, а ринок електронної комерції буде зростати на 10% щорічно.
Екологічний гофрокартон становитиме понад 80% вартості екологічно чистого паковання для електронної комерції у 2028 р. (45 млн тонн матеріалів, які можна переробити).
Окрім сталості, ймовірно, найактуальнішою проблемою, з якою стикається ринок електронної комерції, є повернення. Останні звіти показують, що це коштувало галузі понад $800 млрд у 2022 р., що майже вдвічі перевищує рівень 2020 року.
Безкоштовне повернення може стати справою минулого, оскільки понад 40% роздрібних торговців тепер стягують плату за повернення: у звіті розглядаються наслідки цього кроку.
Автори звіту звертають увагу, що після різкого зростання під час пандемії електронна комерція залишиться здоровою галуззю, але повільно розвиватиметься в середньостроковій перспективі, а загальний попит на паковання зростатиме на 10% на рік впродовж періоду дослідження.
Можливість повернення паковання стає дедалі важливішою, оскільки на ринку з’являється багато нових дизайнів, щоб спростити процес для споживачів і водночас оптимізувати логістику для електронного роздрібного продавця.