За перші шість місяців 2023 р. обсяг продажів склав ₣815 млн (перше півріччя 2022 року: ₣773 млн). 

Операційний результат (EBIT) збільшився до ₣47 млн ​​(1 півріччя 2022: ₣29 млн). Чистий результат досяг ₣41 млн (1 півріччя 2022 року: ₣21 млн). Продажі та результати за перше півріччя відповідали очікуванням. Чисті грошові кошти зменшилися з ₣67 млн на початку року до чистого боргу в ₣218 млн на кінець червня 2023 року. На кінець червня замовлень було на 5% менше, ніж у попередньому році. 

Група очікує якісного другого півріччя, але також існують ризики, які можуть негативно вплинути на результати за весь рік. Виробництво та встановлення всіх машин, заплановані на другу половину року, залишаються великою проблемою та потребують подальших удосконалень у ланцюжку постачання деталей і матеріалів.

Впродовж першого півріччя 2023 року консолідований обсяг продажів склав ₣814,6 млн, що на 42,1 млн або на 5,4%, більше, ніж за той самий період 2022 року. Відхилення обсягів і цін мали позитивний вплив на ₣66,2 млн або 8,6%. Курси обміну мали загальний негативний вплив на продажі на суму ₣25,9 млн або -3,4%.

Поліпшення на ₣1,8 млн або +0,2% відбулося завдяки придбанню Dücker Robotics srl, Момо, Італія, завершеному 28 квітня 2023 року.

За весь рік кількість замовлень має залишитися на такому ж рівні, як і за перші шість місяців цього року. Однак невизначеність, спричинена все ще надто високою інфляцією на основних ринках, непередбачуваним ланцюгом постачань, геополітичною ситуацією та уповільненням споживання кінцевими споживачами, може призвести до подальшого уповільнення у другій половині 2023 року.