Рокусабуро Сугіура почав продавати фото- і літографічні матеріали в Конішія в 1873 р., започаткувавши корпорацію Konica. Відтоді за два роки вона зробила революцію у фотографії, випустивши апарат із вбудованим спалахом і функцією автоматичної експозиції для 35-міліметрових камер.
На початку 1990-х років Konica вийшла на ринок лазерних принтерів, а на рубежі тисячоліть два всесвітньо відомі бренди об’єдналися, щоб стати тим, чим є сьогодні Konica Minolta.
Тосіміцу Тайко, президент та генеральний директор Konica Minolta, Inc.: «Впродовж цих 150 років Konica Minolta присвятила себе створенню нових цінностей у різний спосіб завдяки інноваціям у галузі обробки зображень. Ми розробили технології обробки зображень для різних цілей, починаючи від отримання зображень світу, видимого нашими очима, до візуалізації невидимого, такого як перші ознаки захворювань та нерівності якості продукції.
Прагнення та очікування людей, яких ми зустрічали на нашому шляху впродовж багатьох років, допомагають нам продовжувати зростати та спрямовують до подальших інновацій. Ми маємо намір задовольняти бажання людей «бачити» і продовжувати розвиватися як компанія, яка має намір вирішувати соціальні проблеми, використовуючи технології обробки зображень, відточені нами з моменту заснування, а також передові цифрові технології. Разом із усіма зацікавленими сторонами ми продовжуємо працювати на благо сталого розвитку людини та суспільства. 150 років – це лише початок».
У нову епоху компанія стала одним із лідерів ринку цифрового друку (станом на 2021 р. компанія лідирує на ринку цифрових етикеткових машин з часткою ринку 28%), піонером у галузі нових інтелектуальних відеотехнологій, отримавши контрольний пакет акцій компанії Mobotix, а також відкрила нові можливості у охороні здоров’я, у таких галузях, як рентгенографія та новаторські дослідження раку.
Сьогодні Konica Minolta є не лише провідним виробником обладнання, а й провідним постачальником цифрових ІТ-послуг, місія якого полягає у забезпеченні цифрової трансформації (DX) для клієнтів відповідно до еволюції бізнес-практики та процесів. Орієнтуючись на своє бачення, яке Konica Minolta називає Intelligent Connected Workplace, компанія надає безліч взаємопов’язаних послуг, які покликані забезпечити клієнтам більшу мобільність, швидку масштабованість та автоматизацію, що підвищує продуктивність та знижує непотрібні витрати, щоб забезпечити їхню високу конкурентоспроможність.
Дух інновацій, як і раніше, лежить в основі бізнесу компанії. Вона представила основні віхи своєї історії та ключові напрямки розвитку на спеціальній ювілейній сторінці.