Гофрокартон, складані картонні коробки, формована целюлоза, гнучкі і спеціальні папери цікавлять покупців пакованзня через увагу до сталого розвитку. Із загальною вартістю $425,4 млрд у 2022 р. всі ці продукти займають гідне місце на світовому ринку, але потреба впроваджувати більш екологічні стратегії пакування стимулює інновації та відкриває нові, більш цінні сфери застосування.

Роздрібні продавці та великі компанії FMCG взяли зобов’язання зробити свій портфель паковання більш стійким. Пакувальні матеріали на основі волокна (папір і картон) споживачі легко визнають такими, що підлягають переробці, що робить їх дедалі більш популярним варіантом. Цій тенденції сприяють офіційні зобов’язання поступово відмовитися від одноразових полімерів в пакованні, оскільки більше країн ухвалюють законодавство, прийняте в ЄС, Франції та Каліфорнії.

Smithers вивчає сучасний стан дизайну паковання на основі волокон, вкл. профілі найновіших форматів картону, які розробляються для заміни одноразового полімерного паковання для продуктів харчування, засобів особистої гігієни та напоїв.

У харчовій промисловості є потреба розробляти високоефективні бар’єрні покриття, які захищають волокнисті матеріали від жиру, масла та води, одночасно захищаючи товари, які швидко псуються. Це підштовхнуло багатьох виробників паперу до випуску нових сортів спеціального бар’єрного паперу для паковання харчових продуктів. Доля цих паперів вже зростає у таких сегментах, як свіжі продукти та кондитерські вироби; з подальшим удосконаленням характеристик покриття відбудеться більша диверсифікація.

Виробники картонного паковання для напоїв експериментують із такими заходами, як видалення алюмінієвих бар’єрних шарів, а відомі бренди (Absolut, Carlsberg і Procter & Gamble), випробували пляшки на основі волокна. Обидва підходи все ще покладаються на бар’єрні шари на основі полімерів, і основна увага приділяється їх розробці у такий спосіб, щоб їх можна було легко видалити в існуючих циклах обробки матеріалів, не пошкоджуючи відновлені волокна.

Є також тенденція і сегменті засобів особистої гігієни — до розробки пакувальних матеріалів на основі волокон, які можуть імітувати преміальний вигляд і відчуття існуючих полімерних форматів.

Альтернативи на основі волокна також дедалі частіше використовуються в промисловому та транспортному пакованні, особливо в захисному пакованні та як наповнювачі в бізнесі електронної комерції.

Прогнозується, що сегмент паковання з формованої целюлози/волокна найближчим часом зростатиме дуже швидко. Щоб задовольнити попит на більш стійку альтернативу термоформованим пластмасам, кілька виробничих ліній розширюються з використанням нових покриттів і швидшої технології виробництва.