«Bobst Group повідомляє про рекордно високі продажі та добрі фінансові результати, — зазначає менеджер зі ЗМІ та відносин з інвесторами компанії Стефано Б’янки. Обсяг продажів групи у 2022 р. на ₣278 млн, або 17,8%, перевищив показник 2021 року».

При цьому особливо потужне зростання (₣227 млн) — у підрозділу «Друк та конвертинг» (Business Unit Printing & Converting). Операційний результат (EBIT) зріс до ₣141 млн (₣99 млн 2021 р.), а чистий результат — до ₣115 млн (₣93 млн 2021 р.). Рентабельність вкладеного капіталу (ROCE) збільшилася до 28,7% порівняно з 22% у 2021 році. Все це завдяки сумлінній роботі персоналу та підтримці більшості постачальників та клієнтів. При цьому задоволеність замовників компанії постраждала через значне збільшення термінів постачання обладнання. До кінця 2022 р. обсяг невиконаних замовлень з машин та послуг зріс майже на 20%.

Приплив грошових коштів від операційної діяльності становив ₣93 млн у порівнянні зі ₣186 млн. у 2021 р., а чиста грошова позиція зменшилася до ₣67 млн зі ₣154 млн у 2021 році. Це сталося через виплату дивідендів у квітні 2022 р. у розмірі ₣132 млн. Через це коефіцієнт власного капіталу групи знизився з 32,3% у 2021 р. до 28,9% у звітному році. У компанії сподіваються, що 2023 р. буде не менш успішним, але відомі ризики, зокрема ситуація з ланцюжком постачань, подальше зростання заробітної плати, цін на матеріали та енергію, а також невизначена геополітична ситуація можуть негативно вплинути на результат. За прогнозами, цьогорічні продажі мають залишитися на рівні минулого року, а маржа операційних результатів — трохи зменшитися.